* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Termin: 2025-06-13 - 2025-06-13 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Najserdeczniejsze życzenia2008-12-18 11:56:52Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, pod żywą choinką dużo prezentów, a w gorących sercach wiele sentymentów. |
|
III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi2008-12-15 11:36:30Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego. |
|
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji w Katowicach!2008-09-22 12:27:04ERP-& Silesia 2008 „Wykorzystanie internetu w rozwiązaniach wspomagających zarządzanie firmą i instytucją” |
![]() |
Warto inwestować w studia i szkolenia2008-08-25 12:38:47Ponad pół miliona osób skorzystało z dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny szkoleń i studiów podyplomowych. Ponad 94 proc. uczestników jest zadowolonych z podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i wysoko ocenia przydatność tego typu projektów. Od uruchomienia pierwszych kursów w 2005 roku do końca czerwca roku bieżącego skorzystało z nich ponad 180 tys. firm, głównie małych i średnich. Łącznie szkoleniami objęto ponad 516 tys. pracowników, z których wielu uzyskuje teraz wyższe zarobki, a część awansowała na wyższe stanowiska. |
![]() |
Szkolenia finanse Piła, Podkarpackie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.