* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Nowe fundusze na szkolenia – EFS2008-03-02 19:44:03Od 2008 do 2015 roku przedsiębiorcy oraz pracownicy firm mogą korzystać ze szkoleń oraz studiów podyplomowych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, obecnie w ramach realizacji projektu „kapitał ludzki” . |
![]() |
Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?2008-02-12 19:05:58Jedną z istotniejszych działań małych i średnich firm, jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Najczęściej są to specjalistyczne szkolenia lub sympozja czy konferencje. |
![]() |
Nowe zasady egzaminu na prawo jazdy2009-06-17 16:05:37Ministerstwo Infrastruktury wprowadziło pakiet zmian związanych z zasadami zdawania egzaminów na prawo jazdy. Egzamin na prawo jazdy będzie trwał krócej. Nowe zasady przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy pozwolą na skrócenie części praktycznej z 40 minut do 25 minut. |
Szkolenia kadry Solec-Zdrój, Podkarpackie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.