* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
Budowanie projektu zawodowego2009-01-26 10:41:09Jeśli zastanawiasz się, jak ma wyglądać Twoja ścieżka zawodowa, chcesz poznać swoje predyspozycje zawodowe, przygotować plan drogi zawodowej zapraszamy Cię na kilkudniowe zajęcia warsztatowe pn „Budowanie projektu zawodowego” |
![]() |
A gdybym stracił pracę, to...2009-01-05 11:39:07„To podnosiłbym swoje kwalifikacje”, to brzmi paradoksalnie, ale i mądrze. Takie rozwiązanie podpowiada dr Sławomir Banaszak wykładowca uniwersytecki z Poznania w wywiadzie dla Gazety Wyborczej. |
![]() |
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.2008-08-20 13:11:57Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed |
![]() |
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"2008-06-16 14:16:07Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie. |
Szkolenia Coaching Łomża, Zachodniopomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.