* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Szkoły stawiają na e-learning2008-10-27 10:40:54E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy. |
![]() |
Warszawa postawiła na edukację2008-04-14 14:11:38Władze Warszawy postanowiły usprawnić i co najważniejsze unowocześnić edukację w mieście, a co za tym idzie wypromować stolicę jako „miasto edukacji”. Po to, aby to osiągnąć radni uchwalili program polityki edukacyjnej na lata 2008- 2012. |
![]() |
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
![]() |
Z sukcesem przez kryzys Merytoryczny dialog w Staufen.AG2009-07-24 15:03:12„To była mieszanka zaskoczenia i niedowierzania”- tak Jens Zimmermann, Zarząd Staufen AG, opisuje pierwsze reakcje na katastrofalną sytuację gospodarczą końcówki ubiegłego roku. Ponad 50 gości z zainteresowaniem śledziło jego opis dotychczasowego przebiegu kryzysu gospodarczego w ramach merytorycznego dialogu w siedzibie firmy Staufen- zamku w Köngen. Zgodnie z mottem: ”Z sukcesem przez kryzys” – przedmiot tego spotkania dalece wykraczał poza czysty opis sytuacji obecnej. Spotkanie postawiło sobie za cel wykazać, jakie możliwości oferują nowoczesne metody zarządzania, które pozwalają w sposób optymalny dostosować się do zmieniających się warunków na rynku konkurencji i wyjść wzmocnionym z kryzysu. |
![]() |
Szkolenia controlling W e b i n a r i u m
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.