* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty MenedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania Termin: 2025-07-11 - 2025-07-11 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
590.00295.00 zł 295.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Zarządzanie zespołemINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
![]() |
11. Targi Edukacyjne w Krakowie 18-20 marca 20092009-01-12 12:41:10Szanowni Państwo, Zapraszamy do organizacji seminariów, warsztatów, wykładów, paneli dyskusyjnych podczas 11. Targów Edukacyjnych w Krakowie. |
![]() |
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
![]() |
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
Szkolenia negocjacje Supraśl
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.