* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Studia – jakie wybrać i jak wybrać?2009-05-12 12:16:52Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci. |
![]() |
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
|
Żak - Szkoła XXI wieku2009-08-07 14:17:49Ta największa ogólnopolska firma edukacyjna to prawdziwa perła na krajowym rynku. Wieloletnie doświadczenie, poparte wyszukaną kadrą pedagogiczną prowadzącą zajęcia przyczyniły się do zdobycia zaufania wśród słuchaczy. Ugruntował się pozytywny wizerunek szkoły w świadomości społeczeństwa, a to najtr |
![]() |
Szkolenia podatek Poznań, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.