* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
![]() |
Zachęcić do nauki języków obcych2008-10-02 15:31:13Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes. |
![]() |
Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?2008-07-17 13:12:29„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e |
![]() |
Trening czyni mistrza2008-03-21 12:33:17Mówiąc o treningu mamy na myśli regularną aktywność fizyczną w uprawianiu jakiejś dyscypliny sportowej pod kierunkiem trenera i tak też słowo trening jest najczęściej definiowane. |
![]() |
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
Szkolenia logistyka Jarosławiec, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.