* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Coach moda czy standard w firmach?2008-05-14 15:33:04Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata. |
![]() |
Rozwój osobisty: marzenia + pozytywne nastawienie = sukces2008-03-28 13:04:02Człowiek jest tak zmyślnie skonstruowaną istotą, iż ciągle może zdobywać nową wiedzę, doskonalić umiejętności oraz rozwijać swoje pasje. I rzeczywiście wśród nas są z pewnością tacy, o których mówi się, że żyją pełnią życia. To oni mają ochotę poznawać nowe trendy w modzie, w kulturze masowej, to |
![]() |
Konferencje jako źródło wiedzy2009-06-26 12:55:36W przeciągu ostatnich stu lat ludzkość i jej osiągnięcia dokonały tak wielkich przekształceń, jakie nie wydarzyły się od zaistnienia naszej cywilizacji. Ogólnodostępna energia elektryczna, postęp medyczny, wynalazki i technologie do tego stopnia zmieniły nasze życie, że bez nich nie jesteśmy już w s |
![]() |
Dla kogo praca?2009-08-07 12:21:43Każdy, kto choć raz spróbował swoich sił w jakiejkolwiek pracy wie, że powinna ona dawać satysfakcję, ale oprócz tego pieniądze, które są niezbędne do życia na przyzwoitym poziomie. Ten, kto szukał pracy w swoim zawodzie rozumie, że niełatwo jest ją znaleźć, a jeśli się już znajdzie niekoniecznie wynagrodzenie spełni nasze oczekiwania. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia kierowanie zespołem Łomża, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.