* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Specjalne procedury celne z uwzględnieniem systemu RPSJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy m.in. zagadnienia: rodzaje specjalnych procedur celnych, nowy elektroniczny system do rozliczania procedur specjalnych, uzyskiwanie pozwolenia, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, procedura tranzytu, skład celny. Termin: 2025-05-16 - 2025-05-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zwrot z inwestycji ROI w środowisku IT2009-05-25 13:47:09Kryzys finansowy stał się faktem. To już nie plotka ani spekulacje o tym, że może on być „możliwym wynikiem jednego ze scenariuszy rozwoju wypadków”.W obecnej sytuacji menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i bezpieczeństwo informatyczne przedsiębiorstw muszą mocno konkurować o fundusze, kiedy zarząd |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi2008-12-15 11:36:30Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego. |
|
SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-10-20 14:50:33Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. Pierwsza w Polsce roczna Szkoła Negocjacji oparta na praktyce biznesowej |
![]() |
Szkolenia negocjacje Zabłudów, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.