* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia z klasą2008-09-10 11:30:03Rozpoczął się rok szkolny, a już za niecały miesiąc rozpocznie się także rok akademicki na który czekają wszelkie firmy szkoleniowe. To właśnie uczniowie i studenci stanowią główną grupę osób korzystających ze szkoleń i kursów z różnych dziedzin. |
![]() |
Szkolenia biznesowe dla firm na wysokim poziomie2008-05-26 12:15:04Polska stała się krajem z dużym apetytem na tworzenie całej masy firm o różnorodnej specyfice. Jak grzyby po deszczu powstają małe i średnie firmy, które to z jednej strony dają miejsca zatrudnienia, a z drugiej strony nie są w stanie dać poczucia bezpieczeństwa swoim pracownikom przed ewentualnym u |
![]() |
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
|
Szkolenia informatyczne kluczem do sukcesu2008-03-02 19:38:46Szkolenia informatyczne w obecnych czasach decydują o konkurencyjności na rynku pracy. Bez komputera trudno dziś wyobrazić sobie pracę w zdecydowanej większości zawodów i to właśnie wpływa na taki stan rzeczy, iż osoby zatrudnione w różnych firmach muszą podnosić swoje umiejętności w tej dziedzinie. |
![]() |
Przygotowanie i promocja konferencji.2008-02-12 19:15:43Jak przygotować imprezy typu konferencja . Na co zwrócić szczególną uwagę, dobór miejsca oraz niezbędne wyposażenie. Sposoby promocji konferencji. |
![]() |
Szkolenia administracja publiczna Poznań - centrum, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.