* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Daj się złowić w morzu możliwości na Targach Pracy…2008-03-21 13:11:14Jeśli znużyło Cię bezowocne i mało ciekawe wertowanie ofert pracy zamieszczanych w gazetach i Internecie, jeśli od wpatrywania się w monitor komputera i przeglądania ofert on-line bolą Cię już oczy – czas wziąć sprawy w swoje ręce! |
|
Nowe zasady egzaminu na prawo jazdy2009-06-17 16:05:37Ministerstwo Infrastruktury wprowadziło pakiet zmian związanych z zasadami zdawania egzaminów na prawo jazdy. Egzamin na prawo jazdy będzie trwał krócej. Nowe zasady przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy pozwolą na skrócenie części praktycznej z 40 minut do 25 minut. |
|
Praca z urzędów pracy2009-06-25 13:24:52Z sondażu przeprowadzonego przez rynekpracy.pl wynika, iż zaledwie 3.9 % badanych korzysta z urzędów pracy podczas szukania zatrudnienia dla siebie. To skandalicznie mało! |
![]() |
Szkolenia zarządzanie Kędzierzyn-Koźle, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.