* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.2009-07-06 16:14:27Praca - to miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenia danego dobra, czyli świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego założenia, dla zarobku. |
![]() |
„Pracodawcy niechętnie redukują kadry”2009-07-30 11:35:37Okazuje się, że większość przedsiębiorstw niechętnie decyduje się na redukcję kadr. Pracodawcy natomiast wskazują na nadmiar pracowników „niewykwalifikowanych” i niedobór specjalistów - wynika z raportu KPMG o rynku pracy przedstawionego na wtorkowej konferencji prasowej. |
|
ISO Białystok 20092009-08-13 11:30:22ISO Białystok 2009. *zarządzanie jakością w firmach i instytucjach województwa podlaskiego* Sponsor Główny Konferencji: UDT-CERT |
![]() |
Szkolenia rekrutacja Giżycko, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.