* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Termin: 2025-06-24 - 2025-06-24 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
Kryzys wyciąga rękę po portfele2009-02-20 13:52:13Kryzys powoduje zachwiania na rynku pracy, a to z kolei powoduje bezrobocie. Firmy tną etaty, fabryki zwalniają ludzi, a na tablicach w PUP pustki, nowych ofert pracy brak. Jednak nie wszystkie zakłady zostaną zamknięte, nie wszystkie małe firmy upadną, jednym słowem nie wszystkim grozi bankructwo. |
![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Jak zostać trenerem? Trener i jego zawód.2009-07-22 22:13:08Trenerem nazywa się osoby prowadzącą szkolenie, którego celem jest nie tyle przekazanie wiedzy, co trenowanie, doskonalenie odpowiednich umiejętności i zachowań, np. prowadzenie rozmowy sprzedażowej, publiczne przemawianie, czy też umiejętne planowanie czasu. Książka w sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych, jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość ich pracy, a jak sądzę, także i życia. |
![]() |
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH2009-10-08 11:59:21OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum |
Szkolenia Coaching Cypr-Pafos, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.