* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI2008-04-03 12:44:51W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki. |
|
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
![]() |
Umowa o pracę - krok po kroku.2009-08-04 10:59:50Umowa o pracę jest najpopularniejszą formą zatrudniania pracowników. Zdarzają się jednak nieprawidłowości w jej zawarciu, a z tego tytułu-późniejsze problemy, kończące się często rozprawami w sądach. Aby uniknąć kłopotów, warto przed podpisaniem umowy o pracę, zwrócić szczególną uwagę czy spełnia ona wszystkie kryteria prawidłowej umowy. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia szkolenia Jarosławiec, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.