* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
V Targi Pracy dla Humanistów2008-09-26 16:58:03Czwarte Targi Pracy dla Humanistów odbędą się 09 października 2008 roku (czwartek) w godzinach 10:00-16:00 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (ul. Chodakowska 19/31). |
![]() |
Let’s do Business!2008-09-15 10:34:57Język angielski to obecnie najbardziej uniwersalny język świata. O tym nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Nie ważne czy jesteśmy na etapie studiów, czy też szukania pracy, znajomość języka angielskiego stała się obecnie niezbędna. |
|
Rewolucje w nauce2008-07-21 14:04:41Rewolucja naukowa - gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości, powodujące przewartościowanie panującego w nauce paradygmatu. To oczywiście definicja oparta na poglądach myślicieli. Idąc dalej tym torem myślenia warto zastanowić się na tym, z jakim typem nauki mamy obecnie do czynienia? |
![]() |
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR2008-04-11 13:31:45Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego, |
|
Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?2008-02-12 17:15:35Pracownik został wysłany na szkolenie i co dalej. Co może zrobić pracodawca aby wiedza ze szkolenia została należycie wykorzystana w codziennym życiu firmy. |
![]() |
Szkolenia asertywność Poznań, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.