* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkoły stawiają na e-learning2008-10-27 10:40:54E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy. |
![]() |
Wakacje z językiem obcym2008-07-07 14:29:14Już od kilku lat na rynku w kraju dostępne są kolonie letnie z językiem obcym. Dzieci w różnym wieku podczas letniego wypoczynku mają zagwarantowane indywidualne konsultacje z lektorami oraz grupową naukę języka na adekwatnym dostosowanym do umiejętności poziomie. |
![]() |
Projektory na szkolenia, konferencje - nowa generacja2009-08-24 12:21:49Nadchodzą projektory nowej generacji. Cieszą nie tylko ze względu na estetyczny, ekskluzywny design, ale przede wszystkim zachęcają jakością i rozwiązaniami, które swego czasu zdawały się być nie do zdobycia. |
![]() |
Powstaje Centrum Nauki Kopernik2009-10-09 13:29:24W Warszawie powstaje obiekt, który już za dwa lata stanie się naukową mekką Mazowsza, czyli Centrum Nauki Kopernik. W Centrum dzięki nowoczesnym, interaktywnym technologiom udostępnione zostaną zwiedzającym największe osiągnięcia współczesnej nauki. |
|
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem2009-11-02 10:26:24Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.” |
![]() |
Szkolenia pracy Międzyzdroje, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.