* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zapraszamy na Targi Wiedzy w WSZP "Pomysł na karierę, pomysł na życie".2009-04-14 11:35:42Po raz piąty Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie zaprasza na dwa dni wypełnione warsztatami, wykładami i indywidualnymi konsultacjami z ekspertami. |
|
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
![]() |
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
![]() |
Trening czyni mistrza2008-03-21 12:33:17Mówiąc o treningu mamy na myśli regularną aktywność fizyczną w uprawianiu jakiejś dyscypliny sportowej pod kierunkiem trenera i tak też słowo trening jest najczęściej definiowane. |
![]() |
Sprawozdanie - konferencja e-Dyrektor HR, TELEINFORMATYKA W ZARZĄDZANIU KADRAMI2008-02-27 13:23:38
|
Szkolenia szkolenia Piła
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.