* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Termin: 2025-06-24 - 2025-06-24 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Opisy stanowisk pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji. Termin: 2025-12-03 - 2025-12-03 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm2009-05-21 15:09:47Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych. |
|
Jak najłatwiej, najtaniej i najszybciej założyć własną firmę?2009-02-16 13:50:11Masz pomysł na własny biznes, ale nie wiesz jak go zrealizować? Chciałbyś, aby ktoś łagodnie wprowadził Ciebie i Twoją firmę na rynek? Potrzebujesz doradztwa z zakresu przedsiębiorczości? Masz nie więcej niż 30 lat? Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości są właśnie dla Ciebie! |
![]() |
Salon Edukacji i Kariery2008-10-07 10:58:45Salon Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS21-23 października 2008 Centrum Targowe MTG SA Gdańsk Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Edukacji i Kariery EDUCATIO PLUS, który towarzyszy 4. edycji Targów Techniki Przemysłowej, Nauki i Innowacji TECHNICON – INNOWACJE |
![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Letnie Spotkania z Nauką/ Doc. Zabuski o niezwykłej Australii2010-08-20 09:03:10Prezentacji kontynentu australijskiego będzie poświęcony ostatni wykład tegorocznych Letnich Spotkań z Nauką nad jeziorem Wdzydze w Czarlinie-Skoczkowie. |
![]() |
Szkolenia marketing Ustrzyki Dolne, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.