Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Rewolucje w nauce
2008-07-21 14:04:41

Rewolucja naukowa - gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości, powodujące przewartościowanie panującego w nauce paradygmatu. To oczywiście definicja oparta na poglądach myślicieli. Idąc dalej tym torem myślenia warto zastanowić się na tym, z jakim typem nauki mamy obecnie do czynienia?

Artykuł Rewolucje w nauce
Szkolenia biznesowe dla firm na wysokim poziomie
2008-05-26 12:15:04

Polska stała się krajem z dużym apetytem na tworzenie całej masy firm o różnorodnej specyfice. Jak grzyby po deszczu powstają małe i średnie firmy, które to z jednej strony dają miejsca zatrudnienia, a z drugiej strony nie są w stanie dać poczucia bezpieczeństwa swoim pracownikom przed ewentualnym u

Artykuł Szkolenia biznesowe dla firm na wysokim poziomie
Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.
2009-07-06 16:14:27

Praca - to miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenia danego dobra, czyli świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego założenia, dla zarobku.

Artykuł Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.
Doskonałość jako zasada
2009-07-29 14:16:53

Konsekwentna optymalizacja procesu dodawania wartości Martin Haas (Zarząd Staufen Ag) oraz Johann Soder (dyrektor SEW-EURODRIVE) pracują wspólnie od lat nad doskonaleniem wydajnych oraz przyszłościowych procesów.

Artykuł Doskonałość jako zasada

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia biznes Ustroń, Warmińsko - Mazurskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.