Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenia

Delegacje krajowe i zagraniczne
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie jest skierowane do przedstawicieli działów kadr, księgowości oraz osób prowadzących działalność gospodarczą i odbywających liczne wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne. Uczestnicy nabędą praktyczną wiedzę rozliczeń delegacji.

Termin: 2025-07-21 - 2025-07-21 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Zatrudnianie cudzoziemców - NOWA Ustawa - ZMIANY od 01.06.2025
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Termin: 2025-07-18 - 2025-07-18 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna obsługa Klienta
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Już jutro Debata Ekonomiczna
2009-04-27 14:34:29

Jesteśmy przekonani, że wielu z nas - młodych ekonomistów - zastanawia się nad swoim miejscem w świecie i tym jak osiągnąć sukces w czasach kryzysu. To właśnie podczas debaty będziemy mieć niepowtarzalną okazję posłuchać jednych z najbardziej wpływowych i szanowanych przedstawicieli świata biznesu. Zaproszeni goście nie tylko nie mieli nigdy okazji uczestniczyć razem w takim spotkaniu, ale także nigdy nie uczestniczyli w debacie o takim przebiegu...

Targi Pracy w Szczecinie
2009-02-16 13:41:01

Pragniemy zaprosić Państwa do wzięcia udziału w największych Targach Pracy Pomorza Zachodniego, które odbędą się 31 marca 2009 roku w hali Miejskiego Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji mieszczącego się przy ulicy Narutowicza 17 w Szczecinie.

Artykuł Targi Pracy w Szczecinie
Jak rozwija się Twoja kariera?
2009-01-02 14:59:38

Czy przystąpiłeś już do noworocznego realizowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego? Jeśli nie i jeśli nawet nie przygotowałeś planu działania to jeszcze nic straconego – styczeń to doskonały miesiąc na analizę swojej dotychczasowej kariery zawodowej i stworzenie dalszego planu rozwoju.

Artykuł Jak rozwija się Twoja kariera?
Zorganizowane działanie
2008-03-26 16:51:41

Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu?

Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?
2008-02-12 18:07:52

Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia.

Artykuł Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Uniejów, Zagraniczne

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.