* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych2009-04-08 13:42:58Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych Radosnego, wiosennego nastroju, |
|
Szkolenia w Polsce2008-05-06 12:11:47W ciągu ostatnich siedmiu lat podwoiła się liczba osób indywidualnych uczestniczących w kursach i szkoleniach. Szkolenia stały się także normą w polskich dużych firmach: udział w nich bierze aż 90 procent. |
![]() |
Humaniści na rynku pracy2008-04-22 18:14:41Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. |
![]() |
Dziecko w sieci2008-03-02 19:49:1026 lutego 2008 rozpoczęto kampanie bilbordową oraz telewizyjną pod hasłem „Dziecko w sieci” - prowadzoną przez fundację dzieci niczyje. Kampania ta to rodzaj prewencji na niebezpieczeństwa, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i młodzież w trakcie korzystania z Internetu. |
![]() |
Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 20072008-03-02 19:32:48Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji. |
Szkolenia negocjacje Polańczyk, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.