* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Kongres Public Relations w czasach kryzysu2009-03-24 11:54:42Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations. |
![]() |
Studia Turystyczne edukują nowych fachowców branżowych2008-09-24 13:24:26Stanowczy wzrost zainteresowania branżą turystyczną przez organizacje najwyższego szczebla państwa polskiego przyczynił się także do zwiększonej obserwacji tego sektora ze strony młodych ludzi studiami, kursami, czy też szkoleniami z zakresu turystyki. |
![]() |
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
Szkoły będą uczyć tańca na lekcjach wychowania fizycznego2008-08-14 13:47:41We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. Wspinaczka górska, kajaki, gimnastyka artystyczna, rugby albo modny nordic walking - szkoły mają jeszcze rok na opracowanie dla uczniów nowej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych. We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która - jak ogłosił wiceminister oświaty Zbigniew Marciniak - ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. |
![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
Szkolenia administracja Jarosławiec, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.