* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Termin: 2025-06-16 - 2025-06-16 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
![]() |
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia2008-12-02 10:11:55Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj |
![]() |
Poszukujący pracy otrzyma ponad 1 tys. zł stypendium2008-09-16 10:39:06Jak podaje onet w najnowszych wiadomościach - osoba zagrożona zwolnieniem z pracy będzie mogła otrzymać z Funduszu Pracy pieniądze na szkolenia i studia podyplomowe. |
![]() |
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
Żak - Szkoła XXI wieku2009-08-07 14:17:49Ta największa ogólnopolska firma edukacyjna to prawdziwa perła na krajowym rynku. Wieloletnie doświadczenie, poparte wyszukaną kadrą pedagogiczną prowadzącą zajęcia przyczyniły się do zdobycia zaufania wśród słuchaczy. Ugruntował się pozytywny wizerunek szkoły w świadomości społeczeństwa, a to najtr |
![]() |
Szkolenia VAT Łódź`, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.