* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialnoścJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Termin: 2025-12-11 - 2025-12-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywnościAVENHANSEN Sp. z o.o.Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Termin: 2025-06-24 - 2025-06-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Szkolenie z KPA. Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce – z uwzględnieniem najnowszych zmiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie obejmuje kompendium zagadnień niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych, zarówno w trybach zwyczajnych, jak i nadzwyczajnych, a także z uwzględnieniem wszystkich jego stadiów. Termin: 2025-12-11 - 2025-12-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
IT Days2008-03-09 13:36:03
|
|
Konferencje jako źródło wiedzy2009-06-26 12:55:36W przeciągu ostatnich stu lat ludzkość i jej osiągnięcia dokonały tak wielkich przekształceń, jakie nie wydarzyły się od zaistnienia naszej cywilizacji. Ogólnodostępna energia elektryczna, postęp medyczny, wynalazki i technologie do tego stopnia zmieniły nasze życie, że bez nich nie jesteśmy już w s |
![]() |
Już po konferencji...2009-10-07 12:26:5830 września w Katowicach, w godzinach 9-17 odbyła się konferencja Zasoby Ludzkie Silesia 2009. |
|
Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci2009-10-27 11:13:23Warszawa, 27 października 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce zarządza obiektami marki Sheraton, Le Meridien Bristol i Westin Warsaw organizuje cykl warsztatów dla branży turystycznej i organizatorów spotkań na temat swojej globalnej oferty. W warsztatach wezmą udział eksperci sieci z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo podczas warszatów będzie można wygrać atrakcyjny pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Le Meridien w Splicie w Chorwacji. |
![]() |
Szkolenia kadry Giżycko, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.