* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM2009-08-11 14:50:56ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM 9.09.09r., Warszawa |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Studia zaoczne2010-01-04 10:52:21Każdy młody człowiek, który kończy szkołę średnią, staje przed wieloma dylematami, które decydują o jego dalszej przyszłości. Jednym z takich jest obok wyboru kierunku studiów, wybór trybu nauki. Mimo iż ogromną popularnością w dalszym ciągu cieszą się studia dzienne, coraz więcej osób decyduje się na studia zaoczne. |
![]() |
Pamiątkarze już tworzą! - nowe doświadczenia - nowe możliwości...2010-01-28 11:48:52Uczestnicy projektu Zawód Pamiątkarz wzięli udział w zajęciach praktycznych oraz w zajęciach przygotowujących do prowadzenia działań marketingowych tworzonych przez siebie produktów - pamiątek. |
![]() |
Perfekcyjnie. Kropka.2010-02-01 10:35:18Toyota jest duża i odnosi sukcesy, dzięki żywej filozofii Lean Management. Toyota silnie odczuła skutki kryzysu gospodarczego. Czy w związku z tym idea Lean Management umarła? W żadnym wypadku, mówią Jeffrey K.Liker oraz Frank Krause. |
![]() |
Szkolenia obsługa klienta K
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.