* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Impreza integracyjna to przecież też rozrywka2008-11-14 11:55:37Imprezy integracyjne wiążą się z odpoczynkiem, relaksem i szaleństwem w gronie kolegów i koleżanek z pracy, mimo że dla firmy stanowią realne koszty. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Europejska Grupa Doradcza realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej2008-10-27 13:20:07„CERTYFIKACJA KOMPETENCJI PERSONELU SZANSĄ DLA PRACOWNIKÓW ZAGROŻONYCH PROCESAMI RESTRUKTURYZACYJNYMI” |
![]() |
Daj się złowić w morzu możliwości na Targach Pracy…2008-03-21 13:11:14Jeśli znużyło Cię bezowocne i mało ciekawe wertowanie ofert pracy zamieszczanych w gazetach i Internecie, jeśli od wpatrywania się w monitor komputera i przeglądania ofert on-line bolą Cię już oczy – czas wziąć sprawy w swoje ręce! |
|
IT Days2008-03-09 13:36:03
|
Szkolenia techniki sprzedaży Jelcz-Laskowice, Podkarpackie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.