* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Zarządzanie zespołemINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?2008-07-17 13:12:29„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e |
![]() |
Rodzaje szkoleń2009-08-07 16:53:281. Podział ze względu na czas: wieczorowe, weekendowe, jednodniowe, kilkudniowe, ponadtygodniowe. 2. Podział według formy: kurs (prowadzący przekazuje uczestnikom wiedzę różnorodnymi metodami – do ok. 20 osób), seminarium (uczestnicy dzielą się doświadczeniami, prowadzący jest bardziej organizatorem |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
XXXVII seminarium Akademia Prawa Komputerowego Aspekty Prawne Działalności Wydawniczej - W Warunkach Dominacji Rynku Sieciowego2009-10-02 13:13:30Internet jako pole działalności autorskiej oraz wydawniczej - zagrożenia i trendy rozwojowe dozwolone korzystanie z utworu w prawie autorskim dozwolony użytek utworu w sieci peer-to-peer (p2p) i peer-to-mail (p2m) a ustawowe ograniczenia dozwolonego korzystania z utworu naruszenie praw autorskich z serwisach społecznościowych (Web 2.0) odpowiedzialność usługodawcy świadczącego usługi drogą elektoniczną jak chronić się przed naruszeniem praw w sieci przyszłość prawa autorskiego |
|
Największy na świecie otwarty uniwersytet udostępnia usługi edukacyjne za pośrednictwem urządzeń mobilnych2009-11-03 11:32:19Nauka przez telefon komórkowy dla około 2,5 mln studentów E-nauka w wiejskich regionach Indii Usługi edukacyjne w 34 krajach partnerskich |
Szkolenia obsługa klienta Inowrocław, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.