* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
Naukowcy nie chcą wyjeżdżać2008-08-04 13:00:19Rządowy pomysł wspierania nauki nie znalazł odzewu. Naukowcy wolą święty spokój niż wyjazdy na staż. |
![]() |
Nowe zasady egzaminu na prawo jazdy2009-06-17 16:05:37Ministerstwo Infrastruktury wprowadziło pakiet zmian związanych z zasadami zdawania egzaminów na prawo jazdy. Egzamin na prawo jazdy będzie trwał krócej. Nowe zasady przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy pozwolą na skrócenie części praktycznej z 40 minut do 25 minut. |
Szkolenia motywacja Głuchołazy, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.