Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenia

Zatrudnianie cudzoziemców - NOWA Ustawa - ZMIANY od 01.06.2025
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Termin: 2025-07-18 - 2025-07-18 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Kongres Public Relations w czasach kryzysu
2009-03-24 11:54:42

Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.

Artykuł Kongres Public Relations w czasach kryzysu
WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
2008-04-03 12:44:51

W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki.

Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
2008-02-12 19:05:58

Jedną z istotniejszych działań małych i średnich firm, jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Najczęściej są to specjalistyczne szkolenia lub sympozja czy konferencje.

Artykuł Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
Pracownicy 50+ cennym kapitałem firmy!
2009-07-24 16:37:15

Mniej wydajny, mało elastyczny czy mający trudności z opanowywaniem nowych technologii - to tylko niektóre ze stereotypów krążących na temat pracowników powyżej 50 roku życia. Postrzeganie tej grupy w taki sposób, szczególnie przez pracodawców, skutkuje problemami nie tylko ze znalezieniem ale i utrzymaniem pracy przez te osoby. Niesie to za sobą wiele zagrożeń ekonomicznych i społecznych. Mamy już bowiem nie tylko najniższy spośród krajów Unii Europejskiej wskaźnik aktywności zawodowej osób 50+, ale i najniższy średni wiek przechodzenia na emeryturę. Polskie społeczeństwo starzeje się co może stworzyć w niedalekiej perspektywie sytuację, w której osoby pracujące będą mniejszością utrzymującą jednocześnie niepracującą większość. To z kolei będzie miało negatywny wpływ nie tylko na gospodarkę czy system ubezpieczeń społecznych ale i na całe społeczeństwo.

Dziwne szkolenia?
2009-12-02 15:06:24

Świat szkoleń jest bardzo różnorodny i można powiedzieć, że obecnie staje się coraz bardziej nieokreślony. Jeszcze do niedawna szkolenia dotykały tylko dziedzin niezbędnych do skutecznej nauki czy pracy, teraz szkolić się możemy dosłownie w każdej dziedzinie życia. Niekiedy trudno uwierzyć w to, jakie szkolenia znajdują się w kręgu zainteresowania odbiorców.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia szkolenia warszawa Gorzów Wielkopolski, Lubelskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.