Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2022-05-25 - 2022-05-25 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
390.00195.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2022-05-25 - 2022-05-25 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
390.00195.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Najbliższy termin: 2022-05-26 - 2022-05-26 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
590.00295.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2022-05-26 - 2022-05-26 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
390.00195.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Najbliższy termin: 2022-05-26 - 2022-05-26 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
420.00210.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2022-05-27 - 2022-05-27 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
390.00195.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Najbliższy termin: 2022-05-27 - 2022-05-27 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
390.00195.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Kompendium zarządzania- dwudniowe warsztaty kierowniczeKC Centrum RozwojuCelem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu Najbliższy termin: 2022-05-28 - 2022-05-29 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Inne terminy:
Wszystkie terminy (1) »
|
955.00477.50 zł (brutto) ![]() -50% |
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. Najbliższy termin: 2022-05-30 - 2022-05-30 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie |
390.00195.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagającychKC Centrum RozwojuDwudniowe szkolenie warsztatowe kładzie szczególną uwagę na możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompleksowej obsługi klienta zewnętrznego oraz poznania metod i narzędzi nieodzownych w budowaniu pozytywnej komunikacji z klientem. Najbliższy termin: 2022-06-04 - 2022-06-05 Lokacja: Lublin, Lubelskie |
690.00345.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia KC Centrum Rozwoju
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.