Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Zawieranie umów handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko przy zawieraniu umów

  • Termin: 2024-04-11 - 2024-04-12
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 2090.00 zł
  • Cena brutto: 2570.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

ZAWIERANIE UMÓW HANDLOWYCH

JAK ZABEZPIECZYĆ INTERESY FIRMY I OGRANICZYĆ RYZYKO
PRZY ZAWIERANIU UMÓW HANDLOWYCH?

 


SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!



POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>



Szkolenia zamknięte dla grup już od 3-5 osób (i treningi indywidualne) – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053.

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!

Wszystkie nasze szkolenia mogą zostać dofinansowane ze środków EFS. Zapraszamy do Bazy Usług Rozwojowych PARP.


Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:

Przedsiębiorstwa, działające zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, spotykają się obecnie z zagrożeniami, których jeszcze niedawno nie uwzględniały w swoich strategiach. Celem nie stało się już agresywne zdobywanie rynku, ale zrównoważony rozwój, zapewniający względną stabilność.

Jednym z przejawów tej stabilności jest właściwe zabezpieczenie swoich interesów w umowach handlowych, z poszanowaniem interesów klienta i uwzględnieniem zmieniających się warunków, zarówno prawnych, jak i rynkowych.  Na handlowca spadł więc obowiązek poruszania się w bardzo skomplikowanym, ulegającym ciągłym zmianom systemie.  Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne (nowe Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady, zmiany Prawa cywilnego, itp.), procedury (nowe dokumenty, sposoby  płatności, zmiany w Konwencjach przewozowych, itp.), ale także zwyczaje i uzanse w tym zakresie (Incoterms, UCP, URDG, itp.).

Naszym celem jest zapewnienie handlowcom niezbędnej, podstawowej wiedzy w tzw. „pigułce”, odnośnie uwarunkowań, w których muszą na co dzień zawierać i realizować ważne dla przedsiębiorstwa umowy. Działanie „rutynowe” może doprowadzić niejednokrotnie do pominięcia niezbędnych zabezpieczeń w umowach, popadnięcia w konflikt prawny i powstania niepotrzebnych kosztów. Bezpieczeństwo bieżące i ograniczenie kosztownej odpowiedzialności w przyszłości są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.

 

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

Kadry menedżerskiej i handlowców, pracowników działów: sprzedaży i zakupów, eksportu i importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie, zawieranie i realizowanie umów z partnerami zagranicznymi.


Cel szkolenia – dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy: 

  • uporządkują swoją wiedzę na temat systemu prawa handlowego i zasad jego wykorzystania w bieżącej pracy,
  • zdobędą wiedzę na temat skutecznego analizowania klauzul kontraktowych pod kątem niebezpieczeństw i pułapek,
  • zdobędą wiedzę odnośnie zasad interpretacji niebezpiecznych sformułowań w klauzulach handlowych,
    zdobędą praktyczne umiejętności posługiwania się klauzulami kontraktowymi w umowach i warunkach ogólnych umów,
  • nabędą umiejętności radzenia sobie z różnymi pułapkami przy zawieraniu umów handlowych, zarówno w zakresie towarów jak i usług,
  • zdobędą praktyczne umiejętności zabezpieczania interesów własnej firmy w klauzulach umownych, w tym eliminowania największych zagrożeń,
  • nabędą kompetencje odnośnie samokształcenia się oraz zdobywania niezbędnej wiedzy o klauzulach umownych, pułapkach w umowie, przepisach i ich aktualizacjach, 
  • zdobędą kompetencje w zakresie fachowego porozumiewania się z uczestnikami rynku krajowego i rynków zagranicznych,
  • zdobędą kompetencje rozstrzygania sporów wynikających z różnej interpretacji zapisów umowy


 

 PROGRAM SZKOLENIA:

1.AKTUALNE UWARUNKOWANIA PRAWNO-ZWYCZAJOWE UMÓW.

  • Nowe rozwiązania prawne dotyczące zawierania umów handlowych.
  • Zmiany w zakresie uzansów i zwyczajów handlowych.
  • Rozporządzenia PE i Rady stosowane bezpośrednio do zawieranych umów.
  • Konwencja CISG i inne umowy międzynarodowe rozszerzające prawa i obowiązki stron.
  • Zasady pierwszeństwa postanowień prawnych i ich włączania lub wyłączania z umowy.

2.ZAWIERANIE UMÓW W FORMIE OFERTY.

  • Proces ofertowy i prawne aspekty oferty.
  • Oferta handlowa sprzedającego a oferta kupującego.
  • Formułowanie klauzul zabezpieczających w ofercie i zamówieniu.
  • Zamówienie zmieniające warunki ofertowe.
  • Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
  • Milcząca akceptacja oferty.
  • Wycofanie się z wiążącej oferty.

3.PREFERENCJE W ZAKRESIE OGÓLNEJ KONCEPCJI UMOWY.

  • Ustalanie preferencji w zakresie bazy dostawy według Incoterms.
  • Kształtowanie klauzul bazy dostawy a problem wersji zwyczajów.
  • Formułowanie różnego rodzaju zabezpieczeń finansowych.
  • Wykorzystanie nowych postanowień ustawy o terminach płatności.
  • Wpływ zmian prawnych na negocjowanie klauzul płatności.
  • Zabezpieczenie odroczonej płatności (kredytu kupieckiego).
  •  Problemy związane z klauzulami płatności akredytywą, inkasem, rachunkiem zastrzeżonym.

4.UNIKANIE BŁĘDÓW W ZAKRESIE DANYCH FORMALNYCH UMÓW.

  • Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.
  • Zasady reprezentacji stron i ich weryfikacja.
  • Znaczenie preambuły w umowie.
  • Formułowanie i zasady analizy definicji w umowie.

5.KLAUZULE ZASADNICZE A ISTOTNE ELEMENTY UMÓW.

  • Określanie przedmiotu umowy (towar, usługa, ilość i jej zmiany).
  • Tworzenie wzorca jakości w umowie i miejsca jego weryfikacji.
  • Elementy ceny, zapewnienie jej stabilności czy możliwości renegocjacji.
  • Klauzule rewizji i waloryzacji ceny oraz warunki ich użycia.
  • Doprecyzowywanie bazy dostawy.
  • Nowe koncepcje klauzul warunków płatności.
  • Ustalanie terminu oraz harmonogramów dostaw.
  • Ubezpieczenie cargo według nowych warunków.

6.PRAWIDŁOWE FORMUŁOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY.

  • Klauzule zawieszające wyłączające oraz interpretujące w umowie.
  • Uzgadnianie warunków kontroli i odbioru zabezpieczających interesy kupującego.
  • Klauzule gwarancyjne oraz postępowania reklamacyjnego.
  • Zapisy zmieniające odpowiedzialność za jakość z mocy prawa  (nowa rękojmia, CISG, inne).
  • Formułowanie klauzul kar umownych, roszczeń uzupełniających, limitów odpowiedzialności.
  • Używanie terminów zwłoka i opóźnienie w wykonaniu umowy krajowej i zagranicznej.
  • Klauzule siły wyższej według interpretacji modelowych ICC.
  • Wybór prawa właściwego zgodne z Rozporządzeniem PE i Rady.
  • Wskazanie sądu państwowego lub arbitrażowego a problem uznawalności ich wyroków.
  • Włączanie do umowy prawa kraju trzeciego i ponadnarodowego (PECL, PICC).
  • Formułowanie klauzul praw autorskich, poufności, sankcji za ujawnienie tajemnicy przedsiębiorcy.
  • Klauzule wypowiedzenia umowy, a problem jej rozwiązania i odstąpienia od niej.

7.PUŁAPKI i NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE BŁĘDY W UMOWACH.

  • Włączanie do umów ogólnych warunków, udostępnianych jedynie na stronie www.
  • Zasada świadomego pomijania zapisów jako zabezpieczenie w umowie.
  • Wyłączanie Konwencji CISG.
  • Pułapki związane z karami umownymi.
  • Manipulacje przy wyborze sądu i prawa właściwego.
  • Niebezpieczeństwa związane z możliwością zmiany postanowień umownych.

 

ANALIZA ZAPISÓW UMÓW:

  • Praktyczna analiza zapisów umownych i wywołanych przez nie konsekwencji (na przykładach różnych umów).


DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet (1 miesiąc od daty realizacji szkolenia)
NOWOŚĆ! Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na min. 10 dni przed jego terminem.


Prowadzący: Dr Wojciech Budzyński.

Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych z partnerem krajowym i zagranicznym. Wiedzę praktyczną zdobywał przez ponad 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Zagadnieniami tymi zajmuje się zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy, pracując w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi oraz analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań. Prowadził negocjacje handlowe z przedstawicielami różnych kultur, na wszystkich kontynentach.

Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców oraz napisał 60 książek poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Zakupy w przedsiębiorstwie” (2016) „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015),  „Eksport w przedsiębiorstwie” (2016), „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”



INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

 

  • Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
  • Minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych  (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci Internet.
  • Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 Mb/s, zalecana: 25 Mb/s. Instrukcja udziału w szkoleniu on-line zostanie przekazana wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia i pozostałymi informacjami organizacyjnymi.
  • Na kilka dni przed szkoleniem z każdym uczestnikiem zostanie przeprowadzony test połączenia na platformie online. Szkolenia realizujemy za pośrednictwem platform: Zoom Meetings lub Clickmeeting.

 

Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie online Zoom Meetings lub Clickmeeting.

  • 09:50 – 10:00 Logowanie do platformy
  • 10:00 – 13:00 Zajęcia część I
  • 13:00 – 14:00 przerwa na lunch
  • 14:00 – 16:00 Zajęcia część II


Cena promocyjna szkolenia online wynosi 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej PDF,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia w postaci elektronicznej PDF.  

Cena po okresie promocji: 1590 + 23% VAT.



SZKOLENIA STACJONARNE:


 Czas trwania szkolenia: 10.00-16.00 I dnia, 9.00-15.00 II dnia.


Cena promocyjna wynosi: 1890 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • dwa obiady, 
  • przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji wynosi: 2090 zł. + 23% VAT.


ZAKWATEROWANIE:
osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w  ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.


 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW: 

tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl


 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23

 

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla: 

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Bischof + Klein Polska GmbH,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Sp. P.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o,.
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o.,
  • Kerry Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polmlek Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • SP Medical Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TEMPO TP Sp. z o.o. Sp.k.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • Zbych-Pol & Mobet Sp. z.o.o.,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.
  • Hotel Ibis Stare Miasto***
  • 00-209 Warszawa, Muranowska 2
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-04-08 - 2024-04-09
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 2090.00 zł
Termin: 2024-05-13 - 2024-05-14
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 1590.00 1390 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

CMR - JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIAĆ LIST PRZEWOZOWY I POSŁUGIWAĆ SIĘ JEGO NAJNOWSZĄ WERSJĄ? Pra
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Procedury w zakresie posługiwania się listem przewozowym CMR i listem krajowym, oficjalne zasady wypełniania listu przewozowego CMR(opracowane przez jego twórcę) Najczęściej występujące błędy przy wypełnianiu listu przewozowego. Proces reklamacyjny.

Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania.

Eksport w przedsiębiorstwie. Wejście na rynek i realizacja transakcji eksportowej.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu.

Incoterms® 2020- PRAKTYKA-ZAGROŻENIA-PUŁAPKI-WYZWANIA
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umo
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników oraz uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk.

Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztaty
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty.

Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa.

Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zawieranie umów handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko przy zawieraniu umów, Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, zarządzanie, handlowe, cywilne, inne, zakupy, Warszawa. otwarte, efs

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.