Cele szkolenia: ► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych ► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu ► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie pracy w zespole ► Poznanie i umiejętność stosowania narzędzi skutecznej komunikacji ► Kształtowanie postawy zaangażowania na rzecz realizacji wspólnych celów
Opis szkolenia: Nie bez powodu umiejętność pracy w zespole jest jedną z najbardziej poszukiwanych przez pracodawców kompetencji. W większości zawodów, które wykonujemy, pracujemy w zespołach. Praktycznie trudno wyobrazić sobie stanowisko, na którym nie musielibyśmy z nikim współpracować. Jest to jednocześnie kompetencja, którą można rozwijać dzięki identyfikacji własnych predyspozycji do pracy w zespole i doskonaleniu umiejętności skutecznej komunikacji.
Szkolenie „Praca w zespole” dedykowane jest osobom, chcącym doskonalić swoje kompetencje interpersonalne na rzecz realizacji celów zespołu. W ramach proponowanego szkolenia wybraliśmy zagadnienia umożliwiające doskonalenie umiejętności współpracy oraz kształtujące zaangażowanie we wspólne działania. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami warsztatowymi pozwalającymi na eksperymentowanie z nowymi umiejętnościami.
Korzyści dla firmy: ► Integracja członków zespołu na rzecz realizacji wyznaczonych celów ► Zwiększenie efektywności pracy zespołu dzięki lepszej współpracy między jego członkami ► Skuteczniejsze spotkania zespołu dzięki lepszej organizacji pracy
Korzyści dla uczestnika: ► Rozumienie procesów zachodzących w zespole i mechanizmów rozwiązywania sytuacji konfliktowych ► Zidentyfikowanie przez członków zespołu swoich mocnych stron wspierających realizację celów zespołu ► Minimalizowanie skutków problemów komunikacyjnych dzięki doskonaleniu umiejętności precyzowania wypowiedzi i uważnego słuchania ► Pogłębienie świadomości współzależności i współodpowiedzialności za wspólnie realizowane cele oraz wykształcenie umiejętności widzenia zachodzących procesów z szerszej perspektywy Prowadzący: Joanna Kempińska
Trener biznesu, psycholog. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od ponad 10 lat zaangażowana w tworzenie i realizację projektów wspierających rozwój ludzi i organizacji. Autorka projektów szkoleniowych z zakresu psychoedukacji i psychoprofilaktyki, publikacji z obszaru rozwoju osobistego oraz analiz diagnostycznych dla urzędów miast i gmin. Opracowuje i prowadzi szkolenia z zakresu doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, obejmujące tematykę m.in. efektywnej komunikacji i asertywności, pracy w zespole zadaniowym i rozwiązywania konfliktów, zarządzania różnorodnością, organizacji czasu pracy, zarządzania stresem i rozwijania inteligencji emocjonalnej, technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów oraz obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Współpracowała między innymi z: Europejskim Instytutem Edukacji Engram, Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego, Telekomunikacją Polską S.A., Ark Skills Corporation, Berndson, Prospera Consulting oraz Gabinetami Gestaltowskimi.
Program szkolenia - 2 dni |
SESJA I – Praca zespołowa |
|
SESJA II – Dynamika grupy |
|
SESJA III – Procesy zachodzące w zespole |
|
SESJA IV – Komunikacja w zespole |
|
SESJA V – Rozwiązywanie konfliktów w zespole |
|
Zarządzanie zespołem szkolenie Kontakt :
E-mail: biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Zarządzanie zespołem, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.