Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

WSTRONEROZWOJU

  • Miejscowość: Warszawa
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy WSTRONEROZWOJU

Przewagi konkurencyjne:

  • Innowacyjne i praktyczne badanie potrzeb szkoleniowych
  • Teoria przeplatana dużą ilości zajęć praktycznych
  • Tematyka szkoleń dostosowana do potrzeb, aktywność uczestników


Obszary specjalizacji:


1. Projekty rozwijające kompetencje dla kadry menedżerskiej:

  •  Komunikowanie
  •  Motywowanie
  •  Prezentowanie
  •  Zarządzanie Zmianą 
  •  Rozmowy Oceniające 
  •  Asertywność
  •  Coachingowy styl zarządzania 

2. Projekty mające na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach:

  •  Obsługa Klienta
  •  Telefoniczna Obsługa Klienta
  •  Obsługa Reklamacji
  •  Techniki sprzedaży
  •  Asertywność

3. Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta
4. Projekty rozwijające kompetencje kadry medycznej z zakresu relacji z Pacjentami:

  •  Telefoniczna i Bezpośrednia Obsługa Pacjenta
  •  Komunikacja Lekarz Pacjent
  •  Asertywność
  •  Obsługa Reklamacji w relacjach z Pacjentem
 

 Współpracowaliśmy między innymi z:

- Acronics Germany

- Agencja Rezerw Materiałowych

- Alcon Polska

- Alphabet Polska Fleet Management

- American Express Poland

- Amgen

- Amplico Life

- Auchan Polska Sp. z o. o

- Bank Zachodni WBK

- Banku Gospodarki Żywnościowej

- Biuro Informacji Kredytowej

- BRE Bank SA

- Cementownia Kraków

- Centrum Nauki Kopernik

- Centrum Personalizacji Dokumentów MSW

- Centrum Projektów Europejskich

- Centrum Promocji Informatyki

- Citibank International PLC

- Coca Cola

- Continuum Care

- D&B Partner

- Danone

- Deltim

- EADS Polska

- E-Commerce Services   Grupa Empik

- Electrolux Poland

- Electrum

- Emotion

- ENEA

- Energa Informatyka i Technologie

- Energa Operator

- Europ Assistance Polska

- Eveline Cosmetics

- Exim

- Fiat Auto Poland

- FM Group

- Frito Lay

- Frito Lay Poland

- GEC Consulting Grzegorz Cendrowski

- Główny Urząd Statystyczny

- Grecos Holiday

- Grupa ABG

- Gtech Poland

- Huta Szkła Czechy

- Hutchinson Poland

- Idea Bank

- Impel

- Impuls Szkolenia

- ING  Commercial Finance Polska

- ING Lease (Polska)

- ING Usługi Finansowe

- Ingenieurburo Z. Sacharuk

- Inicjatywa Mikro

- Intervet

- Iron Mountain Polska

- Izolex

- J & M Contracts

- Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji

- Kaeser Kompressoren

- Kia Motors Polska

- KK Electronic Polska

- Koleje Mazowieckie

- Kone

- Konopka Śruby

- Lafarge

- Lamex

- Lexum Europejskie Kliniki Okulistyczne

- Linea  Aureliusz Leżeński

- Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń

- Lotos

- Lumberg Polska

- Matras

- Meble BRW

- Media Forum

- Medicover

- Medtronic Poland

- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne

- Ministerstwo Gospodarki

- Ministerstwo Skarbu Państwa

- Modernhatch Sztuder & Wocka

- NCAB Group Polska

- Net-S M.

- NFZ

- Nivette Fleet Management

- Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie

- North Food Polska

- NZ Techno

- Optegra Polska

- Orange Polska

- Orix Polska

- Otawa Group

- Perform Media Poland

- Phonak Polska 

- PKO BP

- Plpharma

- Polyone Poland Manufacturing

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Promax

- PZU

- PZU Na Życie

- Radiometer

- Reynaers Polska

- Rieber Foods Polska

- Riwal Poland

- Sage

- Salony Krzysztof

- Sime Polska

- Smyk

- Spiroflex

- Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Kozienice

- Steinbacher Izoterm

- Stowarzyszenie Wspólnota Polska

- Sygma Bank

- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

- Tech-Rol

- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego,

- Urząd Zamówień Publicznych

- Via Sms

- Vogue Travel

- Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie

- Wrigley Poland

- Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji

- Zakład Ubezpieczeń Społecznych

- Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków

 
 Ewelina Zdzieszyńska
Zobacz 2015-05-07 Obsługa reklamacji

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze promocje:

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne (szkolenie)
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: 2025-04-24 - 2025-04-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1225.5 zł Szkolenie otwarte.

-5%

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



WSTRONEROZWOJU, Firma szkoleniowa Warszawa

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.