Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 01-636 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 75
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: s://www.bonavigator.pl/
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami. Zostało zaprojektowane, aby odpowiedzieć na wyzwania stojące przed współczesnymi Key Account Managerami, intensyfikując ich umiejętności w kluczowych obszarach zarządzania relacjami, negocjacji i sprzedaży.

W trakcie szkolenia skupimy się na praktycznym zastosowaniu wiedzy, abyś mógł od razu implementować najlepsze praktyki w swojej codziennej pracy z klientami kluczowymi. Poprzez serię interaktywnych warsztatów, studiów przypadków i symulacji, będziesz miał okazję do eksperymentowania i rozwijania umiejętności w bezpiecznym, ale wymagającym środowisku.

Warsztaty pokryją szeroki zakres tematów, od identyfikacji i segmentacji klientów kluczowych, poprzez techniki prospectingowe i digital selling, aż po zaawansowane strategie negocjacyjne i zarządzanie wartością klienta (Customer Value Management). Każda sesja jest zaprojektowana tak, aby dostarczyć Ci praktycznych narzędzi, które pomogą zwiększyć Twoją efektywność i wyniki w zarządzaniu kluczowymi klientami (key account management).

Celem tych warsztatów jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale także inspiracja do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności, które są kluczowe dla każdego KAM dynamicznie zmieniającym się świecie zarządzania kluczowymi klientami.

 

Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników (KAM) w praktyczne narzędzia do zarządzania kluczowymi klientami, poprawienie umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych, oraz zrozumienie metod analizy wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value - CLV). Ponadto, kompetencje nabyte na szkoleniu mogą wpłynąć na wzrost efektywności sprzedaży poprzez lepsze rozumienie potrzeb i oczekiwań klientów kluczowych.

Biorąc udział w szkoleniu dla KAM:

  • Dowiesz się, jak efektywnie identyfikować i segmentować kluczowych klientów.
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia cyfrowe i media społecznościowe do poszukiwania nowych klientów kluczowych (social selling).
  • Opanujesz techniki inicjacji kontaktów, budowania relacji i personalizacji oferty dopasowanej do potrzeb klientów.
  • Rozwiniesz umiejętności w zakresie budowania i utrzymania długotrwałych relacji oraz zarządzania oczekiwaniami kluczowych klientów.
  • Nauczysz się identyfikować i analizować trudne sytuacje, a także stosować techniki deeskalacji w konfliktach.
  • Dowiesz się, jak mierzyć i optymalizować wartość życiową klienta (CLV) oraz jak maksymalizować wartość klientów przez personalizację ofert.
  • Rozwiniesz kluczowe strategie i techniki negocjacyjne, które pozwolą Ci efektywnie przygotować się i osiągać korzystne wyniki w negocjacjach.

Każdy z tych celów jest skierowany na praktyczne zastosowanie wiedzy i umiejętności w codziennej pracy, co przyczyni się do wzrostu efektywności zarządzania kluczowymi klientami.

 

W trakcie szkolenia "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkolenie dla KAM" nauczysz się efektywnie identyfikować i segmentować kluczowych klientów, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć ich potrzeby i skuteczniej odpowiadać na nie. Opanujesz nowoczesne techniki prospectingowe, wykorzystując narzędzia cyfrowe i media społecznościowe, aby rozszerzyć swoje portfolio klientów i zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe. Rozwiniesz swoje umiejętności w budowaniu i utrzymywaniu długoterminowych relacji, co przekłada się na zwiększone zaufanie i lojalność klientów.

Dodatkowo, nauczysz się efektywnie radzić sobie w trudnych sytuacjach i konfliktach, co umożliwi Ci utrzymanie profesjonalizmu i pozytywnego wizerunku firmy. Dowiesz się, jak mierzyć i optymalizować wartość życiową klienta (CLV), co umożliwi Ci maksymalizację wartości dostarczanej klientom i zwiększenie rentowności Twoich działań.

W końcu, szlifując swoje umiejętności negocjacyjne, zyskasz przewagę w kluczowych rozmowach i negocjacjach, osiągając korzystne wyniki, które wspierają zarówno Twoje cele osobiste, jak i biznesowe. To szkolenie pozwoli Ci stać się bardziej kompetentnym i pewnym siebie Key Account Managerem, co przyczyni się do Twojego profesjonalnego rozwoju i sukcesu w karierze.

 

Program szkolenia

 

1. KIM JEST KAM I KLIENCI KLUCZOWYMI?

  • Rola, zadania i kompetencje Key Account Managera (KAM)
  • Metody identyfikacji i segmentacji klientów kluczowych

2.PROSPECTING - KAM W POSZUKIWANIU KLIENTÓW KLUCZOWYCH

  • Strategie i techniki poszukiwania nowych klientów kluczowych
  • Wykorzystanie narzędzi cyfrowych i social media (social selling)
  • Zarządzanie pipeline'em sprzedażowym dla maksymalizacji wyników prospectingu

3. TECHNIKI SPRZEDAŻY DLA KEY ACCOUNT MANAGERÓW

  • Inicjacja kontaktu, budowanie relacji i ocena potrzeb klienta
  • Spersonalizowane prezentacje rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta
  • Przezwyciężanie obiekcji klientów
  • Metody finalizacji sprzedaży dla KAM

4. OBSŁUGA I ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI

  • Metody budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami
  • Zarządzanie oczekiwaniami i zadowoleniem kluczowych klientów

5. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA KLUCZOWEGO

  • Identyfikacja i analiza trudnych sytuacji w pracy z kluczowymi klientami
  • Techniki deeskalacji i radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Strategie zapobiegania problemom poprzez proaktywne zarządzanie relacjami

6. ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA (Customer Value Management - CVM) DLA KAM. OCENA WSPÓLPRACY I POTENCJAŁU KLIENTA (Customer Lifetime Value - CVL)

  • Customer Value Management i jego zastosowanie w praktyce Key Account Management
  • Jak mierzyć i optymalizować Customer Lifetime Value (CVL) kluczowych klientów
  • Strategie maksymalizowania wartości klientów przez personalizację ofert i usług

7. NEGOCJACJE Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI

  • Kluczowe strategie i techniki negocjacyjne stosowane w pracy z klientami kluczowymi
  • Jak przygotować się do negocjacji, ustalać cele i wykorzystywać taktyki negocjacyjne do osiągania korzystnych wyników
  • Rola komunikacji interpersonalnej i wpływania na decyzje klientów w procesie negocjacji

Najnowsze szkolenia:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów?

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO W PRAKTYCE. Szkolenie dla emarketing managerów i specjalistów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Narzędzia marketingu internetowego stanowią kluczowy element dzisiejszego biznesu online. Bez nich trudno jest odnieść sukces w konkurencyjnym świecie internetowej reklamy i promocji.

Google Ads. Poziom podstawowy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dołącz do naszego kursu "Google Ads - poziom podstawowy" i zdobądź kluczowe umiejętności w zakresie reklamy internetowej. Podczas szkolenia poznasz tajniki funkcjonowania Google Ads, nauczysz się tworzyć efektywne kampanie reklamowe oraz...

PLATFORMY ECOMMERCE. Obsługa Shoper, WooCommerce, Prestashop
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na trzech kluczowych platformach ecommerce: Shoper, WooCommerce i Prestashop. Poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje tych platform, dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć i zarządzać...

AI W E-COMMERCE. Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj przyszłość e-Commerce z AI! Zapraszamy na przełomowe szkolenie "AI w e-Commerce: Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych", które otworzy przed Tobą nowe możliwości w świecie cyfrowego handlu.

USTAWA O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ I BEZPIECZEŃSTWIE PACJENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta nakłada na placówki medyczne nowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością w placówce medycznej, obowiązek autoryzacji placówki medycznej, dobrowolność akredytacji...

Więcej...

Najnowsze kursy:

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

SEO E-COMMERCE. POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO. Szkolenie dla managerów i specjalistów e-commer
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO W PRAKTYCE. Szkolenie dla emarketing managerów i specjalistów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Narzędzia marketingu internetowego stanowią kluczowy element dzisiejszego biznesu online. Bez nich trudno jest odnieść sukces w konkurencyjnym świecie internetowej reklamy i promocji.

Google Ads. Poziom podstawowy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dołącz do naszego kursu "Google Ads - poziom podstawowy" i zdobądź kluczowe umiejętności w zakresie reklamy internetowej. Podczas szkolenia poznasz tajniki funkcjonowania Google Ads, nauczysz się tworzyć efektywne kampanie reklamowe oraz...

PLATFORMY ECOMMERCE. Obsługa Shoper, WooCommerce, Prestashop
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na trzech kluczowych platformach ecommerce: Shoper, WooCommerce i Prestashop. Poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje tych platform, dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć i zarządzać...

AI W E-COMMERCE. Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Odkryj przyszłość e-Commerce z AI! Zapraszamy na przełomowe szkolenie "AI w e-Commerce: Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych", które otworzy przed Tobą nowe możliwości w świecie cyfrowego handlu.

USTAWA O JAKOŚCI W OPIECE ZDROWOTNEJ I BEZPIECZEŃSTWIE PACJENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta nakłada na placówki medyczne nowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością w placówce medycznej, obowiązek autoryzacji placówki medycznej, dobrowolność akredytacji...

PRAWA PACJENTA. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych...

AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.