Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
  • Cena netto: 800.00 zł
  • Cena brutto: 984.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Circinus Training Center Adam Pluciński

  • 62-025 Siekierki Wielkie, Wielkopolskie
  • Łąkowa 33
  • Telefon: 535404303
  • Email: dominik.marczewski@circinus.pl
  • www: www.circinus.pl
Firma szkoleniowa Circinus Training Center Adam Pluciński

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Szkolenie ma formułę otwartą: trwają nabory. Szkolenie zostanie zrealizowane w momencie uzbierania minimum 4-osobowej grupy. W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Niewielu zdaje sobie sprawę, że jeden Klient niezadowolony z naszej obsługi, generuje nawet do kilkudziesięciu negatywnych opinii o Firmie. Zaufanie do marki budujemy latami, a strata renomy to często kwestia kilku chwil. Umiejętność radzenie sobie z sytuacjami reklamacyjnymi, pozwoli nam zaoszczędzić ogromne pieniądze. Co więcej, odpowiednie zarządzanie emocjami, pozwoli zmienić sytuację reklamacyjną na budowanie lojalności Klienta. Jeśli zależy Tobie na zadowolonych Klientach, chcesz utrzymać dobry kontakt z swoimi Klientami, to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Pracowników.

 

KORZYŚCI 

  • Zwiększysz świadomość oddziaływania na Klienta w trakcie obsługi
  • Nabędziesz praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Zbudujesz większą pewność siebie w kontakcie z Klientem
  • Poznasz w praktyce techniki asertywne i będziesz potrafił przełożyć je na sytuacje biznesowe
  • Wypracujesz konkretne zwroty i sformułowania, które pomogą Tobie osiągnąć sukces w rozmowie z "Trudnym Klientem"!
  • Opracujesz konkretne sposoby na radzenie sobie z obiekcjami Twoich Klientów


CELE SZKOLENIA

  • Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z "Trudnymi Klientami"
  • Poznanie źródeł sytuacji reklamacyjnych i ich minimalizowanie
  • Budowanie relacji z Klientem i jego lojalności
  • Poznanie praktycznych metod i technik panowania nad emocjami Klienta


PROGRAM SZKOLENIA

1.       Źródła powstawania reklamacji

§  Bariery komunikacyjne i ich pokonywanie - minimalizowanie sytuacji reklamacyjnych

§  Jeden krok przed Klientem -  zaawansowane techniki komunikacji

2.       Czynniki determinujące satysfakcję Klienta

§  Czynniki niezadowolenia Klienta

§  Czego oczekuje Klient w procesie reklamacyjnym?

3.       Czy reklamacja może być prezentem?

§  Klient jako ambasador marki

§  Jakie korzyści możesz odnieść z reklamacji/skargi składanej przez Klienta?

§  Jak przekuć reklamację w pozytywne postrzeganie Firmy?

4.       Skuteczne rozwiązywanie spraw reklamacyjnych

§  Rola przekonań  i uprzedzeń w procesie reklamacyjnym

§  Przejmij kontrolę nad sytuacją- narzędzia kontroli rozmowy

§  Daj Klientowi to, na czym mu zależy

5.       Klient zdenerwowany - zapanuj nad emocjami

§  Kim jest „Trudny Klient”?- czy “Trudny Klient” naprawdę istnieje?

§  Jak stworzyć sobie tzw. „Trudnego Klienta”?

§  Praktyczne techniki radzenia sobie w niełatwych sytuacjach z Klientem

§  TWOJE SYTUACJE– wypracujemy rozwiązania na podstawie Twojego Klienta!

6.       Emocje w procesie reklamacyjnym

§  Negatywne skutki braku zarządzania emocjami

§  Metody zarządzania emocjami w sytuacjach konfliktowych

§  Nazwij emocje i zaopiekuj się nimi

7.       Techniki asertywne w obsłudze reklamacji

§  Postawa agresywna uległa i bierna- autodiagnoza

§  Asertywna odmowa

§  Asertywne stawianie granic

§  Metoda „zdartej płyty”

§  Reagowanie na krytykę

8.       Podsumowanie i zakończenie szkolenia


 

WARTOŚĆ INWESTYCJI
Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

 

W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na
więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Bydgoszcz
  • woj. Kujawsko - Pomorskie

Najnowsze szkolenia:

Trening umiejętności menedżerskich w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Trzydniowe szkolenie, które pomoże Menedżerom poznać metodologię FRIS, swoje mocne strony i te elementy nad którymi należy pracować. Uczestnicy wypracują konkretne narzędzia, które pozwolą im lepiej zarządzać oraz realizować cele.

Warsztat Lean Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Warsztat Lean Management to połączenie wiedzy z zakresu optymalizacji i doskonalenia procesów produkcyjnych z wizytami na hali produkcyjnej, co umożliwia poznanie narzędzi w realnych warunkach oraz wypróbowanie nowych umiejętności w praktyce.

Zarządzanie projektami dla praktyków
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dobre praktyki w zarządzaniu projektami - budowanie kart pracy, harmonogramu oraz budżetu, zarządzanie zmianą, postępowanie w sytuacji kryzysowej, zarządzanie ryzykiem, procesy związane z komunikacją, zarządzanie dokumentami.

Project Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dwudniowy, kompleksowy warsztat dopasowany do potrzeb organizacji, dostarczający wiedzę i umiejętności z zakresu planowania realizacji projektów oraz komunikacji w zespole.

Warsztat strategiczny, czyli jak zwiększyć sprzedaż oraz świadomość marki
Circinus Training Center Adam Pluciński

Czym jest social selling i jak zmienił sprzedaż usług i produktów? Gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty? Podczas warsztatu oprócz odpowiedzi na te i inne pytania, uczestnicy poznają narzędzia profesjonalnego social media managera.

Profesjonalna Obsługa Klienta XXI wieku
Circinus Training Center Adam Pluciński

Czego pragnie Twój Klient?Ciekawe pytania i prosta odpowiedź. Dzisiaj pozyskanie Klienta jest wielkim wyzwaniem, natomiast jeszcze większym jest jego zatrzymanie w Firmie. Zastanawiasz się ile tracisz na braku profesjonalnej obsługi?

Skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kim jest współczesny Klient? Jak chce kupować? Jak negocjować z poszczególnymi typami psychologicznymi? Warsztat dla osób wprawionych w negocjacjach oparty na wymianie doświadczeń i dzieleniu się wiedzą.

Świadome zarządzanie w oparciu o model FRIS
Circinus Training Center Adam Pluciński

Jakim jestem Managerem i czego oczekuje ode mnie zespół? Jak zmotywować zespół, aby chętniej i efektywnej realizował wyznaczone cele? Nietypowy warsztat połączony z indywidualnym badaniem stylu myślenia i działania!

Akademia Menedżera
Circinus Training Center Adam Pluciński

Szukasz cyklu warsztatów, który rozwinie wszystkie niezbędne kompetencje menedżerskie? Dobrze trafiłeś/trafiłaś! 8 modułów podczas 4 zjazdów w 4 miesiące. Dzięki naszej Akademii utrwalisz umiejętności i wiedzę menedżerską. Kliknij i sprawdź!

Świadoma sprzedaż w oparciu o model FRIS
Circinus Training Center Adam Pluciński

Hybrydowe warsztaty z wykorzystaniem metodologii FRIS® oraz wykorzystujące zagadnienia psychologii oraz neurolingwistycznego programowania. Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, telemarketing, obsługa klienta, NLP, Bydgoszcz. otwarte

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.