Szkolenie zarządzanie działem zakupów służy opanowaniu sztuki zarządzania zespołem z działu zakupów. Wykorzystuje metodologie zarządzania projektem w procesie zakupów. Uczy i ćwiczy wszystkie procesy/fazy jego wykonania: Faza/Proces Inicjowania; Faza/Proces planowania projektu: Faza/Proces realizacji projektu; Faza/Proces monitorowania projektu; Faza/Proces zakończania projektu. Trening i uczy jak osiągać założone cele projektu nie ulegając negatywnemu wpływowi i nie wywołując agresji.
Trening służy opanowaniu sztuki negocjacji, oraz przygotowania i prowadzenia negocjacji zakupowych.
Jak w każdej dziedzinie, w której człowiek stara się postępować rozumnie, tak i w zarządzaniu działem zakupów, utworzenie celu, zdanie sobie sprawy jaki jest cel (głównie: zakres, koszty, czas) co chcemy osiągnąć, co nas zadowala (a zatem także, co jest niezadowalające!) ma znaczenie decydujące. Prowadzenie zakupów to sztuka osiągania założonych parametrów, która optymalizuje użycie zasobów, dla osiągnięcia pożądanych rezultatów.
Szkolenie zarządzanie działem zakupów, wyposaża uczestników w umiejętność zarządzania, przygotowania i przeprowadzania projektów zakupowych, prowadzenia negocjacji zakupowych w taki sposób, by osiągnąć zakładane cele.
Uczestnik zarządzając działem zakupów umie posługiwać się strukturą: cel-plan-negocjowanie -kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
Uczestnik wie czym jest projekt zakupowy, kim są interesariusze projektu
Uczestnik zna procesy/fazy projektu
Uczestnik umie wyznaczać zakres i posługiwać się głównymi dokumentami, w których opisany jest zakres/cel projektu: Karta Projektu; Wstępna Deklaracja Zakresu Projektu; Deklaracja Zakresu Projektu
Uczestnik umie ustalać dla projektu cele w formie SMART i potrafi posługiwać się celami SMART.
Uczestnik w toku projektu umie posługiwać się strukturą: cel-plan-negocjowanie -kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
Uczestnik umie tworzyć plan kierowania projektem: głownie w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka
Uczestnik umie zarządzać zespołem projektowym
Uczestnik umie komunikować się ze wszystkimi interesariuszami
Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji.
Uczestnik w toku negocjacji posługuje się strukturą: cel-plan-negocjowanie -kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
Uczestnik rozumie interesy stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem. Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby jej usuwania.
Uczestnik wykorzystuje wpływ społeczny w toku negocjacji i umie rozpoznać i odpowiadać na wpływ wywierany na niego.
1.Czym jest zarządzanie działem zakupów
Kroki zarządzania są powiązane!
Czym jest efektywność w dziale zakupów?
2) Czym jest projekt, czym jest zarządzanie projektem zakupowym
Różnice i podobieństwa miedzy różnymi formami i poziomami zarządzania, a zarządzaniem projektem
Kim są interesariusze i czym jest środowisko projektu
3) Cel/zakres projektu jest najważniejszy
Jakie cele przygotować
Ile celów przygotować
Cel w formie SMART
4)Procesy projektu
Proces inicjowania projektu
Proces planowania projektu
Proces realizacji projektu
Proces monitorowania projektu
Proces zakończania projektu
5) Asertywna komunikacja w zarządzaniu i negocjowaniu
6) Negocjacje treść i proces
Co to jest BATNA
Model harwardzki
7) Negocjacje to wywieranie wpływu
wpływ oparty o wzajemność
wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
wpływ nacisku społecznego
wpływ wynikający z bycia lubianym
wpływ autorytetu
wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bez powrotność
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie
https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-zarzadzanie-dzialem-zakupow/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Coaching w zarządzaniuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Zarządzanie działem zakupów, prowadzenie projektów zakupowych i negocjacje, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, Łódź. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.