Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Coaching w zarządzaniu

  • Termin: 2024-04-18 - 2024-04-19
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie coaching w zarządzaniu jest skierowane dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie
w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie, kontrola.

Szkolenie ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania swoich zawodowych możliwości.

Uczestnicy pracują nad następującymi zagadnieniami: poprawne formułowanie celu coachingowego dla siebie jako zarządzającego coacha, precyzyjne przedstawianie celów, zadań i oczekiwań swoim podwładnym w ramach coachingowego zarządzania, stosowanie wybranych narzędzi coachingowych przydatnych w coachingu wewnątrz organizacji, zastosowanie w praktyce modelu GROW oraz innych narzędzi diagnozujących, stosowanie w praktyce wiedzy oraz narzędzi do pracy z przekonaniami i nastawieniem podwładnego, prowadzenie poprawnie rozmowy coachingowej
 z pracownikiem.

Uczestnicy po szkoleniu rozumieją na czym polega motywowanie w ujęciu coachingowym a także wiedzą na jakich poziomach funkcjonują podwładni i co z tego wynika w związku z ich motywacją, zaangażowaniem, samodzielnością, inicjatywą, kreatywnością.

 

 

Uczestnicy po szkoleniu potrafią:

  • poprawnie formułować cele coachingowego zarządzania dla siebie jako zarządzającego coacha
  • precyzyjnie przedstawiać cele, zadania i oczekiwania swoim podwładnym w ramach coachingowego zarządzania
  • stosować wybrane narzędzia coachingowe przydatne w coachingu wewnątrz organizacji
  • zastosować w praktyce model GROW oraz inne narzędzia diagnozujące
  • zastosować w praktyce wiedzę oraz narzędzia do pracy z przekonaniami i nastawieniem podwładnego
  • przeprowadzić poprawnie rozmowę coachingową z pracownikiem
  • Uczestnicy po szkoleniu rozumieją na czym polega motywowanie w ujęciu coachingowym a także
  • wiedzą na jakich poziomach funkcjonują podwładni i co z tego wynika w związku z ich motywacją, zaangażowaniem, samodzielnością, inicjatywą, kreatywnością.

 

 

Program szkolenia coaching w zarządzaniu

1. Istota zarządzania coachingowego

- Czym jest coaching?
- Jak wygląda zarządzanie coachingowe na tle innych modeli zarządzania?
- Na czym polega stosowanie coachingu w zarządzaniu?
- Czym się różni rola coacha wewnątrz organizacji od roli coacha zewnętrznego?
- W jaki sposób łączyć rolę menagera z rolą coacha?
- Korzyści i koszty zarządzania coachingowego    

 

2. Cel jako kluczowy element w coachingowym stylu zarządzania

- Poprawne ( i niepoprawne) określanie celu w zarządzaniu coachingowym i konsekwencje, które z tego wynikają
- Ustalanie wskaźników zmiany
- Ćwiczenia z kamerą polegające na ćwiczeniu rozmów z pracownikami w oparciu o przekształcanie celu na zadania i oczekiwania wobec pracownika
- Zakres odpowiedzialności za realizację celu ( u osoby zarządzającej i u pracownika)
- Sposób komunikowania jasno określający zakres odpowiedzialności za zadania – ćwiczenia
- Ćwiczenia w sprawnym przechodzeniu od problemu, przez cel i komunikację do zadań i ich realizacji

 

3. Podstawy funkcjonowania pracownika w ujęciu coachingowym – praca z najczęstszymi problemami pojawiającymi się w pracy osoby zarządzającej ( wybrane tematy dotyczące pracy Uczestników)

- Skąd się bierze motywacja do pracy?
- Czemu pracownikom brakuje motywacji?
- Co może a czego nie może zrobić menager w tym zakresie?
- Jak sobie radzić z symptomami wypalenia zawodowego/zmęczenia – jak je rozpoznawać, rozumieć, unikać, pracować z nimi
- Kłopoty z konsekwencją/ wytrwałością przy realizacji zadań
- Jak radzić sobie ze stresem – własnym i pracowników
- Jak unikać nadmiarowej złości
- Unikanie mechanizmu obwiniania/ poczucia krzywdy
- Czemu tak trudno jest z zrealizować wyznaczony cel
- Czym jest świadome życie i dlaczego ludzie go unikają

- Jak sobie radzić z:

- narzekaniem
- pracoholizmem
- poczuciem sensu/bezsensu pracy/życia
- niską asertywnością w pracy ( i nie tylko) Pracowników?

- Czemu zmiana jest taka trudna i jakie są warunki jej powstania?

 

4. Ćwiczenia oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych case study z wykorzystaniem narzędzi coachingowych

4.1 Piramida R. Diltsa jako podstawa pracy narzędziami w coachingu holistycznym

4.2 Praca nad celem:

- cel a efekt
- siatka celów
- wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych

4.3 Narzędzia diagnozujące:

- Koła: życia, wartości, biznesu, priorytetów
- Model GROW
- Model: Wizja- Strategia-Determinacja
- Tabela potrzeb

4.5 Oprogramowanie Klienta:

- Przekonania,
- Obawy

4.6 Narzędzia służące do uruchomienia działania

- Pytania sondujące, pytania rozkruszające, pytania o emocje, pytania o stan pożądany
- Pytania: adekwatne pytania,

 

5. Rozmowy z pracownikami

- Ćwiczenia sesji coachingowych lub ich fragmentów ( praca z kamerą) głównie skierowane na udzielanie poprawnego feedbacku coachowanej osobie oraz zamykania wątków w procesie coachingu  wewnątrz organizacji.

 

6. Formalności w zarządzaniu coachingowym

- Zawieranie kontraktu ( czy i kiedy)
- Jak prowadzić zapisy sesji ( i kiedy)
- Jak robić raport z coachingu w sposób etyczny w oparciu o wskaźniki zmiany

 

7. Zaplecze coacha

- komunikacja wewnętrzna
- motywacja do roli coacha
- praca z wewnętrznym krytykiem

Szkolenie ma charakter plastyczny. W zależności od zaawansowania Uczestników oraz ich potrzeb niektóre narzędzia mogą zostać rozszerzone a inne pominięte lub zmodyfikowane.


Metodologia:

Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:

  • wykład
  • kwestionariusze do narzędzi coachingowych
  • odgrywanie ról
  •  praca z kamerą
  • feedback

 

Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia

Więcej aktualnych informacji uzyskacie Państwo na stronie internetowej https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-coaching-w-zarzadzaniu/

  • KM Studio - szkolenia
  • 90-430 Łódź, ul.Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-03-19 - 2024-03-20
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-05-21 - 2024-05-22
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-20 - 2024-06-21
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-18 - 2024-07-19
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-22 - 2024-08-23
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Coaching w zarządzaniu, Szkolenie Biznesowe, Coachingowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, rozwój osobisty, menedżerski, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.