Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 1800.00 zł
  • Cena brutto: 1800.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

GO 4 EX CX

  • 33-300 Nowy Sacz, Małopolskie
  • Naściszowa 31
  • Telefon: 695583325
  • Email: contact@go4excx.com
  • www: s://www.go4excx.com/pl
Firma szkoleniowa GO 4 EX CX

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Witamy w GO4EXCX!


Customer Experience/ CX/ Doświadczenie Klienta to suma wszystkich interakcji między klientami a organizacją, które nazywane jest współczesnym polem bitwy w dzisiejszym świecie biznesu.

Zrozumienie, wcielenie w życie i pogłębienie interakcji klienta z nasza marką wzmocni naszą pozycję oraz zapewni konkurencyjność i unikalność.

Jeśli jesteście zainteresowani tym, jak zadbać o pozytywne doświadczenia klienta, które są źródłem zadowolenia, satysfakcji i lojalności, oraz zachęcić swoich współpracowników do praktykowania rozwiązań nakierowanych na współczesnego klienta, to serdecznie zapraszamy do nas.




Nasze warsztaty Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole są prowadzone w formie gry kooperacyjnej, która jest zaprojektowana w taki sposób, aby zespoły mogły zrozumieć i pogłębić swoją wiedzę na temat Doświadczenia Klienta oraz wzmocnić więzi między współpracownikami.

 

 

Podczas naszego kooperacyjnego spotkania poruszamy ważne kwestie, między innymi:


  • identyfikacja klienta (jak zidentyfikować naszego klienta, jego potrzeby i pragnienia)
  • podróż klienta (jakie emocje mu towarzyszą w różnych punktach kontaktu z naszą marką)
  • wartość (czym ona obecnie jest i jak ją tworzyć/ współtworzyć z klientem)
  • współpraca (na poziomie lider-pracownik, pracownik-pracownik oraz lider-pracownik-klient)
  • ulepszanie usług i produktów (punkt widzenia współczesnego klienta)
  • możliwości współtworzenia (dlaczego i jak zaangażować naszych klientów do procesu współtworzenia)
  • rozwiązywanie problemów w duchu CX
  • pobudzenie kreatywności w CX
 
 
i skupimy się na odpowiedzeniu na poniższe pytania:
 
  • dlaczego nastawienie na klienta jest kluczowe w dzisiejszym świecie
  • jak wprowadzić podejście Doświadczenia Klienta w zespole
  • jak może ono pomóc w ulepszaniu procesów i produktów
  • jak dzięki niemu zdobywać przewagę konkurencyjną
  • jak zaangażować klientów w proces współtworzenia produktu lub usługi i dlaczego to robić
  • jak pobudzić kreatywność w zespole na miarę dzisiejszego pędzącego świata
  • jak dzięki efektywnej współpracy zespołowej osiągnąć powyższe cele?
 
 
Jesli więc chciecie rozumieć swojego współczesnego klienta, odnieść się do jego uczuć i potrzeb oraz zdobyć przewagę konkurencyjną i osiągnąć to wszystko jako zespół,  serdecznie zapraszmy do kontaktu.

 
Go for an excellent Customer Experience!


Najnowsze szkolenia:

Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole
GO 4 EX CX

Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.

Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim Zespole
GO 4 EX CX

Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole
GO 4 EX CX

Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której uczestnicy ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.

Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim Zespole
GO 4 EX CX

Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole, Szkolenie Firmowe, Biznesowe, kompetencje biznesowe, pracownik biurowy, inne, procesy biznesowe, komunikacja wewnętrzna, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.