Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

GO 4 EX CX

  • Miejscowość: Nowy Sacz
  • Województwo: Małopolskie
  • Ulica: Naściszowa 31
  • Telefon: 695583325
  • Email: contact@go4excx.com
  • www: s://www.go4excx.com/pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy GO 4 EX CX

 

W GO4EXCX pomagamy zrozumieć waszego współczesnego klienta, odnieść się do jego uczuć i potrzeb oraz zdobyć przewagę konkurencyjną jako zespół i organizacja.


Nasze warsztaty mogą sprawić, że wasz zespół będzie miał ten sam cel, czyli zrozumienie współczesnego skomplikowanego klienta.

 

Poznacie sposoby jak do niego dotrzeć, co jest dla niego ważne i w międzyczasie będziecie dbać również o swoje relacje w zespole, ponieważ zdobywanie zaufania klienta to nie praca dla jednostki, a dla całego zespołu!

 

Naszym celem jest:

  •  współtworzenie
  •  budowanie kompetencji w zakresie klientocentryczności w zespole
  •  rozrywka i wzmacnianie więzi w zespole
  •  rozwijanie kreatywności do osiągania celów
  •  zwiększanie świadomości
  •  angażowanie i wzmacnianie
 
Zapraszmy do kontaktu.


 
Go for an excellent Customer Experience!


Najnowsze szkolenia:

Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole
GO 4 EX CX

Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.

Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim Zespole
GO 4 EX CX

Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w Zespole
GO 4 EX CX

Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której uczestnicy ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.

Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim Zespole
GO 4 EX CX

Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



GO 4 EX CX, Firma szkoleniowa Nowy Sacz

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.