Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników i do kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych.
Cel szkolenia
Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą mogli szybciej i bardziej profesjonalnie przekazywać wiedzę, misję swoim partnerom oraz prezentować usługi swoim klientom. Program szkolenia został przygotowany w taki sposób, aby spełnić podstawowy cel: poszerzyć umiejętności prowadzenia prezentacji, zebrań oraz innych wystąpień publicznych. Wystąpienia przed publicznością, niezależnie czy są to partnerzy biznesowi, współpracownicy, szefowie są standardem pracy w biznesie. To nie tylko narady, ale też sympozja, konferencje, targi, briefingi prasowe i eventy firmowe, na które jesteśmy zobowiązani chodzić tym częściej, im jesteśmy na wyższym stanowisku. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym.
Program szkolenia
1. Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.
· Cel i zasady kreowania wizerunku.
· Typologia wystąpień publicznych – prezentacja biznesowa to początek czyli gdzie warto się prezentować.
· Dobór stylu wystąpień do mówcy.
· Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
· Korelacja komunikacji werbalnej i niewerbalnej do treści wystąpienia.
· Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
· Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.
2. Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.
· Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
· Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
· Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.
· Typy słuchaczy i audytorium.
· Struktura wystąpień publicznych.
· Przygotowanie się do wystąpienia.
· Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
· Przygotowanie przemówienia.
· Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.
· Techniki panowania nad dyskusją.
· Zasady postępowania z trudnym audytorium.
3. Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
· Elementy werbalne i niewerbalne w prezentacji i innych wystąpieniach publicznych.
· Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
· Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
· Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
· Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
· Perswazja i techniki manipulacji.
· Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.
4. Techniki i metody prowadzenia skutecznej prezentacji. Ruch w prezentacji. Zachowanie przed kamerą.
· Przygotowanie prezentacji, dobór argumentacji i jej skuteczność.
· Zasady efektywnej prezentacji, organizacja materiału, język i struktura.
· Techniki wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi słuchaczy.
· Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
· Metody radzenia sobie z dziennikarzami, mikrofonem i kamerą.
Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi wykładowca w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i firm. Szlify urzędnicze zdobył w Kancelarii Premiera, MSWiA oraz jako wiceburmistrz jednej z warszawskich dzielnic. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii społecznych, wyborczych i wizerunkowych oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Manager największego show motoryzacyjnego w Polsce Rage-Race 2010. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.
Opis metodyki szkolenia
Wykład-prezentacja plus ćwiczenia. Możliwe szkolenie dwudniowe.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Wystąpienia publiczne - prowadzenie prezentacji, zebrań, Szkolenie Biznesowe, Biznesowe, Interpersonalne, Interpersonalne, umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, kompetencje biznesowe, inne, inne, autoprezentacja, autoprezentacja, rozwój osobisty, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.