Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Wystąpienia publiczne - prowadzenie prezentacji, zebrań

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 510786820
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: karina.lniska@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników i do kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych.


Cel szkolenia

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą mogli szybciej i bardziej profesjonalnie przekazywać wiedzę, misję swoim partnerom oraz prezentować usługi swoim klientom. Program szkolenia został przygotowany w taki sposób, aby spełnić podstawowy cel: poszerzyć umiejętności prowadzenia prezentacji, zebrań oraz innych wystąpień publicznych. Wystąpienia przed publicznością, niezależnie czy są to partnerzy biznesowi, współpracownicy, szefowie są standardem pracy w biznesie. To nie tylko narady, ale też sympozja, konferencje, targi, briefingi prasowe i eventy firmowe, na które jesteśmy zobowiązani chodzić tym częściej, im jesteśmy na wyższym stanowisku. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym.


Program szkolenia

1. Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.

· Cel i zasady kreowania wizerunku.

· Typologia wystąpień publicznych – prezentacja biznesowa to początek czyli gdzie warto się prezentować.

· Dobór stylu wystąpień do mówcy.

· Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.

· Korelacja komunikacji werbalnej i niewerbalnej do treści wystąpienia.

· Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.

· Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.

2. Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.

· Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.

· Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.

· Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.

· Typy słuchaczy i audytorium.

· Struktura wystąpień publicznych.

· Przygotowanie się do wystąpienia.

· Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.

· Przygotowanie przemówienia.

· Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.

· Techniki panowania nad dyskusją.

· Zasady postępowania z trudnym audytorium.

3. Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.

· Elementy werbalne i niewerbalne w prezentacji i innych wystąpieniach publicznych.

· Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.

· Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.

· Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.

· Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.

· Perswazja i techniki manipulacji.

· Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.

4. Techniki i metody prowadzenia skutecznej prezentacji. Ruch w prezentacji. Zachowanie przed kamerą.

· Przygotowanie prezentacji, dobór argumentacji i jej skuteczność.

· Zasady efektywnej prezentacji, organizacja materiału, język i struktura.

· Techniki wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi słuchaczy.

· Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.

· Metody radzenia sobie z dziennikarzami, mikrofonem i kamerą.


Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi wykładowca w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i firm. Szlify urzędnicze zdobył w Kancelarii Premiera, MSWiA oraz jako wiceburmistrz jednej z warszawskich dzielnic. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii społecznych, wyborczych i wizerunkowych oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Manager największego show motoryzacyjnego w Polsce Rage-Race 2010. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.


Opis metodyki szkolenia

Wykład-prezentacja plus ćwiczenia. Możliwe szkolenie dwudniowe.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia      

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Finanse dla niefinansistów
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im.

Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory.

E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJA
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych

Rezydent biur podróży
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Rezydent biur podróży

VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Wystąpienia publiczne - prowadzenie prezentacji, zebrań, Szkolenie Biznesowe, Biznesowe, Interpersonalne, Interpersonalne, umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, kompetencje biznesowe, inne, inne, autoprezentacja, autoprezentacja, rozwój osobisty, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, . zamkniete

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.