Szkolenie coaching w zarządzaniu jest skierowane dla menagerów chcących doskonalić umiejętności zarządzania ludźmi. Jest skierowany do osób, które mają już doświadczenie
w kierowaniu ludźmi, znają podstawowe reguły zarządzania takie jak: wyznaczanie celu, precyzyjne mówienie, delegowanie zadań, typy pracowników, motywowanie, kontrola.
Szkolenie ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania swoich zawodowych możliwości.
Uczestnicy pracują nad następującymi zagadnieniami: poprawne formułowanie celu coachingowego dla siebie jako zarządzającego coacha, precyzyjne przedstawianie celów, zadań i oczekiwań swoim podwładnym w ramach coachingowego zarządzania, stosowanie wybranych narzędzi coachingowych przydatnych w coachingu wewnątrz organizacji, zastosowanie w praktyce modelu GROW oraz innych narzędzi diagnozujących, stosowanie w praktyce wiedzy oraz narzędzi do pracy z przekonaniami i nastawieniem podwładnego, prowadzenie poprawnie rozmowy coachingowej
z pracownikiem.
Uczestnicy po szkoleniu rozumieją na czym polega motywowanie w ujęciu coachingowym a także wiedzą na jakich poziomach funkcjonują podwładni i co z tego wynika w związku z ich motywacją, zaangażowaniem, samodzielnością, inicjatywą, kreatywnością.
Uczestnicy po szkoleniu potrafią:
Program szkolenia coaching w zarządzaniu
1. Istota zarządzania coachingowego
- Czym jest coaching?
- Jak wygląda zarządzanie coachingowe na tle innych modeli zarządzania?
- Na czym polega stosowanie coachingu w zarządzaniu?
- Czym się różni rola coacha wewnątrz organizacji od roli coacha zewnętrznego?
- W jaki sposób łączyć rolę menagera z rolą coacha?
- Korzyści i koszty zarządzania coachingowego
2. Cel jako kluczowy element w coachingowym stylu zarządzania
- Poprawne ( i niepoprawne) określanie celu w zarządzaniu coachingowym i konsekwencje, które z tego wynikają
- Ustalanie wskaźników zmiany
- Ćwiczenia z kamerą polegające na ćwiczeniu rozmów z pracownikami w oparciu o przekształcanie celu na zadania i oczekiwania wobec pracownika
- Zakres odpowiedzialności za realizację celu ( u osoby zarządzającej i u pracownika)
- Sposób komunikowania jasno określający zakres odpowiedzialności za zadania – ćwiczenia
- Ćwiczenia w sprawnym przechodzeniu od problemu, przez cel i komunikację do zadań i ich realizacji
3. Podstawy funkcjonowania pracownika w ujęciu coachingowym – praca z najczęstszymi problemami pojawiającymi się w pracy osoby zarządzającej ( wybrane tematy dotyczące pracy Uczestników)
- Skąd się bierze motywacja do pracy?
- Czemu pracownikom brakuje motywacji?
- Co może a czego nie może zrobić menager w tym zakresie?
- Jak sobie radzić z symptomami wypalenia zawodowego/zmęczenia – jak je rozpoznawać, rozumieć, unikać, pracować z nimi
- Kłopoty z konsekwencją/ wytrwałością przy realizacji zadań
- Jak radzić sobie ze stresem – własnym i pracowników
- Jak unikać nadmiarowej złości
- Unikanie mechanizmu obwiniania/ poczucia krzywdy
- Czemu tak trudno jest z zrealizować wyznaczony cel
- Czym jest świadome życie i dlaczego ludzie go unikają
- Jak sobie radzić z:
- narzekaniem
- pracoholizmem
- poczuciem sensu/bezsensu pracy/życia
- niską asertywnością w pracy ( i nie tylko) Pracowników?
- Czemu zmiana jest taka trudna i jakie są warunki jej powstania?
4. Ćwiczenia oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych case study z wykorzystaniem narzędzi coachingowych
4.1 Piramida R. Diltsa jako podstawa pracy narzędziami w coachingu holistycznym
4.2 Praca nad celem:
- cel a efekt
- siatka celów
- wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych
4.3 Narzędzia diagnozujące:
- Koła: życia, wartości, biznesu, priorytetów
- Model GROW
- Model: Wizja- Strategia-Determinacja
- Tabela potrzeb
4.5 Oprogramowanie Klienta:
- Przekonania,
- Obawy
4.6 Narzędzia służące do uruchomienia działania
- Pytania sondujące, pytania rozkruszające, pytania o emocje, pytania o stan pożądany
- Pytania: adekwatne pytania,
5. Rozmowy z pracownikami
- Ćwiczenia sesji coachingowych lub ich fragmentów ( praca z kamerą) głównie skierowane na udzielanie poprawnego feedbacku coachowanej osobie oraz zamykania wątków w procesie coachingu wewnątrz organizacji.
6. Formalności w zarządzaniu coachingowym
- Zawieranie kontraktu ( czy i kiedy)
- Jak prowadzić zapisy sesji ( i kiedy)
- Jak robić raport z coachingu w sposób etyczny w oparciu o wskaźniki zmiany
7. Zaplecze coacha
- komunikacja wewnętrzna
- motywacja do roli coacha
- praca z wewnętrznym krytykiem
Szkolenie ma charakter plastyczny. W zależności od zaawansowania Uczestników oraz ich potrzeb niektóre narzędzia mogą zostać rozszerzone a inne pominięte lub zmodyfikowane.
Metodologia:
Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej aktualnych informacji uzyskacie Państwo na stronie internetowej https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-coaching-w-zarzadzaniu/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
|
trening- Inteligencja emocjonalnaKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia inteligencja emocjonalna jest to by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i stworzył indywidualny plan rozwoju osobistego |
|
warsztaty- Inteligencja emocjonalnaKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia inteligencja emocjonalna jest to by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i stworzył indywidualny plan rozwoju osobistego |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
warsztaty-Coaching w zarządzaniu, Szkolenie Biznesowe, Coachingowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, rozwój osobisty, menedżerski, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.