Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-08-16

Było:430zł

Jest:387zł

Podstawowe informacje

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

  • Termin: 2020-08-25 - 2020-08-26
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1990.00 zł
  • Cena brutto: 2447.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 1D
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Praktyczne szkolenie:

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące >>> zobacz szczegóły

 


Szkolenie TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące to aktywny warsztat oparty o scenki i praktyczne ćwiczenia, gdzie pokażemy Ci jak sobie poradzić z wymagającymi rozmowami z pracownikami.

Jeśli chcesz wiedzieć jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji... 

Jeśli chcesz być dobrym szefem i efektywnie rozmawiać z pracownikami, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...

Jeśli chcesz wiedzieć jak  prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do  pracy…

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!


Szef, kierownik czy menedżer często staje przed wyzwaniem przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem, która ma za zadanie zdyscyplinować go lub wzmocnić i motywować.

To nie jest łatwe zadanie.

Trzeba to zrobić w taki sposób, by osiągnąć pozytywny efekt, jakim jest unikanie przez pracownika w przyszłości błędów i wyzwolić w nim chęć do zmiany.

Warto w tej kwestii doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, by budować silny i skuteczny zespół.


Pokażemy techniki pracy i dostajesz gotowe narzędzia do:

analiza klienta komunikacji z pracownikiem, by współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem

budowanie kontaktu przekazywania trudnych informacji

rozmowa z klientem ustalania celów i kierunków działania, by pracownicy jasno wiedzieli czego od nich oczekujesz i jakie są ich zadania

analiza klientaradzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich  oczekiwań i wymagań

rozmowa z klientem prowadzenia rozmowy motywującej  dając wzmocnienie i satysfakcję

radzenie sobie z obiekcjami prowadzenia rozmowy oceniającej i i skutecznej motywacji dzięki rozmowie

 

Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.

 

W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych.


W czasie szkolenia, krok po kroku pokazujemy uczestnikom, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą.


Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działał skutecznie i samodzielnie. 

 

BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 

Łączna wartość bonusów 288 zł 

 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   

Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy dzięki motywacji.

metoda szkoleniowa

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


PROGRAM SZKOLENIA >>> SZCZEGÓŁY

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Aktywne szkolenie KIEROWANIE ZESPOŁEM - TRENING MENADŻERSKI
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Dobry szef to Przywódca Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?Czy chcesz by byli najlepszym zespołem? ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!

Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji to aktywny trening dla pracowników działu handlowego, który pokazuje techniki zamykania transakcji. Krok po kroku pokazujemy, (...)

Profesjonalna obsługa trudnego klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie Profesjonalna obsługa trudnego klienta pokazuje Twoim pracownikom jak komunikować się w trudnych sytuacjach i jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta.Czy wiesz, że (...)

SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty pokazuje jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi (...)

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM - jak kierować handlowcami i motywować ich, by osiągali cele
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM - jak kierować handlowcami i motywować ich, by osiągali cele skierowane jest do osób odpowiedzialnych za zwiększenie sprzedaży w firmie.Jeśli chcesz skutecznie (...)

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące to aktywny warsztat oparty o scenki i praktyczne ćwiczenia, gdzie pokażemy Ci jak sobie poradzić (...)

Techniki sprzedaży i cold calling
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie dedykowanym z szerokiego zakresu tematycznego. Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych (...)

WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Trening interpersonalny dla biznesu jest najprościej mówiąc doświadczeniem bycia z innymi. Jest to doświadczenie grupowe podczas którego uczestnicy poprzez podejmowanie bezpośrednich interakcji w grupie poznają się wzajemnie i nabywają lub rozwijają.

Prowadź swój zespół do celu! - Skuteczna współpraca w zespole
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Trening interpersonalny dla biznesu jest najprościej mówiąc doświadczeniem bycia z innymi. Jest to doświadczenie grupowe podczas którego uczestnicy poprzez podejmowanie bezpośrednich interakcji w grupie poznają się wzajemnie i nabywają lub rozwijają.

Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Sztuka badania potrzeb klienta i finalizacji transakcjiProgram:Złote zasady wędkarza.Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!Technika „rzucania kamieni”.Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące, Szkolenie Menedżerskie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.