Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Trening zarządzanie zespołem sprzedażowym

  • Termin: 2024-04-09 - 2024-04-10
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie zarządzanie zespołem sprzedażowym zorientowane jest na liderów grup sprzedażowych, managerów sprzedaży i wszystkich tych, którzy koordynują zespołami sprzedażowymi. Na kurs składają się dwa główne moduły. Pierwszy dotyczy pracy z zespołem, rozumienia specyfiki jego zadania, radzenia sobie z problemami, które przed nim stoją jako typowymi w handlu – komunikacja interpersonalna, motywacja, perswazja i wpływanie na ludzi. Drugi zaś związany jest z rozwojem lidera/managera (kreowanie motywacji własnej, umiejętności przywódczych, działanie na rzecz poszerzenia umiejętności w stosownym przekazywaniu feedbacku). 

Szkolenie komasuje wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi oraz sprzedaży, zawiera elementy pracy nad strategią i komunikowaniem. Uczestnicy kursu zapoznają się z następującymi tematami: strategia zarządzania zespołem sprzedażowym, odpowiedzialne zarządzanie zespołem sprzedażowym, określanie celów krótko i długoterminowych, wspieranie pojedynczych członków zespołu w rozwoju, formy wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,  efektywne zarządzanie czasem, mechanizmy pobudzające motywację i jej poziom, macierz Kena Blancharda, poziomy neurologicznego funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich znaczenie w procesie komunikowania się z ludźmi, kluczowość informacji zwrotnej w przebiegu motywowania zespołu.

 

Umiejętności uzyskane w trakcie szkolenia Zarządzanie zespołem sprzedażowym: 

  • tworzenie strategii zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • umiejętność świadomego zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • rozumienie kluczowości wyznaczania celów krótko i długoterminowych,
  • umiejętność wspierania pojedynczych członków zespołu w rozwoju,
  • poznanie skutecznych sposobów wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,
  • efektywne zarządzanie czasem,
  • pojęcie świadomości mechanizmów motywacyjnych, którymi zarządzający może oddziaływać na podwładnych, 
  • zrozumienie od czego zależy siła motywacji,
  • poznanie macierzy Kena Blancharda i uświadomienie sobie kiedy wspierać, a kiedy ukierunkowywać handlowców w ich działaniach,
  • poznanie oraz zrozumienie poziomów neurologicznych funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich ważkości w procesach komunikacji interpersonalnej,
  • zrozumienie wagi i przydatności informacji zwrotnej w procesie motywowania zespołu, 
  • udzielanie wspierającego i rzeczowego feedbacku w stosunku do zespołu sprzedażowego. 

 

Szkolenie zarządzanie zespołem sprzedażowym program:

  1. PLANOWANIE STRATEGICZNE

 

  1. Quo vadis?! – czyli jakie można osiągnąć korzyści z dobrze skonstruowanej strategii sprzedażowej.
  2. Cele krótko i długoterminowe – poruszenie kwestii świadomości priorytetów i warunków ich realizacji.
  3. Kto ponosi odpowiedzialność za ustalane cele sprzedażowe?
  4. Zasoby zewnętrzne i wewnętrzne w kontekście określonych celów, czyli analiza SWOT zespołu sprzedażowego.
  5. 3 filary sprzedaży:
  • Efektywne generowanie bieżącej sprzedaży,
  • Jak poszerzać bazę nowych klientów?
  • Impregnowanie obecnych klientów przed wpływem konkurencji, czyli jak budować lojalność klientów?
  1. Tego się nie da, bo… – hamulce wewnętrzne zespołów sprzedażowych.

 

  1. WDRAŻANIE W CZYN

 

  1. Ustalenie określonych grup klientów – Rzecz najważniejsza!
  2. W tym jesteśmy mistrzami świata, czyli zdefiniowanie obszarów przewagi konkurencyjnej.
  3. Marketing edukacyjny, jako narzędzie do nauki klienta i poszerzanie jego perspektyw na dostrzeganie przez niego możliwości.
  4. Jak nadać tempo strategii? – Twoja wizja, nasza strategia i ich rzutowanie na klientów.
  5. 20% twoich decyzji wpływa na 80% twoich przychodów. Tylko które 20%?, czyli efektywne aranżowanie czasem i zasobami.
  6. Nauka analizy aktywności sprzedażowej zespołu.

 

III. POWOŁYWANIE ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO

 

  1. Masz dwoje uszu i tylko jedne usta, więc właściwie z nich korzystaj – jak poznać indywidualny system wartości członka zespołu? 
  2. Jak wywoływać zmianę w postawach członków zespołu? 
  3. Różnica między wydawaniem poleceń, a stawianiem wyzwań i inspirowaniem zespołu – na jakim poziomie neurologicznego funkcjonowania ludzi można na nich oddziaływać?
  4. Konsekwencja – najmocniejsze narzędzie wywierania wpływu na zespół.
  5. Przepływ informacji w zespole i wpływ komunikacji na efektywność w sprzedazy. 

 

  1. JA JAKO LIDER  

 

  1. Zastanów się kim jesteś i po co robisz to co robisz? Tożsamość i misja lidera – jej wpływ na zaangażowanie pozostałych członków zespołu. 
  2. Każdy handlowiec jest inny, czyli jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju podwładnego? 
  3. Bądź liderem, którego potrzebuje twój handlowiec – model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda. 
  4. Jak nagradzać swój zespół?
  5. Czy znasz 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników? – analiza wyników badań Instytutu Gallupa.
  6. Relacje z bezpośrednim przełożonym, czyli metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory sygnalizujące zaangażowanie zespołu.
  7. Co wpływa na siłę motywacji handlowca? – odkrycie Victora Vrooma.
  8. Jesteś tak dobry, jak dobry jest twój zespół, czyli samoświadomość lidera.

 

  1. COACHING ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO 

 

  1. Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający zespół.
  2. Rola i kluczowość informacji zwrotnej, czyli Lider obserwuje, wyciąga wnioski i klarownie oświadcza czego oczekuje w przyszłości
  3. Czy to koniec? – jak wesprzeć pracownika wobec wypalenia zawodowego angażując w to zespół.
  4. Postaw na orły! – dopingowanie najlepszych i stawianie im wyzwań.
  5. Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów.
  6. Jestem fighterem? – model sukcesu w budowaniu pewności siebie sprzedawcy.
  7. Nie muszę niczego udowadniać – skąd czerpać siłę i energię?

 


Metodologia:

Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:

  • wykład
  • case study
  • odgrywanie ról
  •  praca z kamerą
  • feedback
  • dyskusja

Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia

Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie

https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-zarzadzanie-zespolem-handlowcow/

  • KM Studio - szkolenia | lub online
  • 90-430 Łódź, Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-05-09 - 2024-05-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-11 - 2024-06-12
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-09 - 2024-07-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-08 - 2024-08-09
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-09-10 - 2024-09-11
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trening zarządzanie zespołem sprzedażowym, Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, zarządzanie zespołem, inne, menedżerskie, kierownicze, Łódź. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.