TRANSPORT DROGOWY: WSPÓŁPRACA PRZEWOŹNIKA – ZLECENIODAWCY – ZAŁADOWCY/ODBIORCY
PROBLEMY – PRAKTYKA – PROCEDURY – PRAWO – POROZUMIENIE .
SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ONLINE!
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach! Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku! Zapraszamy taikże na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych PARP.
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053.
Do kogo kierujemy nasze szkolenie:
Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. PROBLEMY – ANALIZA TYPOWYCH SYTUACJI SPORNYCH POMIĘDZY UCZESTNIKAMI TRANSPORTU DROGOWEGO – KRAJOWEGO I MIĘDZYNARODOWEGO.
2. PRAKTYKA – WYMIANA DOŚWIADCZEŃ ZWIĄZANYCH ZE WSPÓŁPRACĄ POMIĘDZY ZLECENIODAWCĄ (ZAŁADOWCĄ / ODBIORCĄ) A PRZEWOŹNIKIEM.
3. PROCEDURY – PROCEDURY WSPÓŁPRACY WYNIKAJĄCE Z WYPRACOWANYCH ZWYCZAJÓW W TRANSPORCIE DROGOWYM.
4. PRAWO – UZASADNIANIE POSTĘPOWANIA ARGUMENTAMI PRAWNYMI Z KONWENCJI CMR, PRAWA PRZEWOZOWEGO I INNYCH USTAW, ROZPORZĄDZEŃ, ORZECZNICTWA.
5. POROZUMIENIE – DROGI OSIĄGANIA POROZUMIENIA W SYTUACJACH SPORNYCH I REKLAMACJACH W TRANSPORCIE DROGOWYM.
Program nie stanowi harmonogramu i tematy są omawiane w różnej, aczkolwiek logicznej kolejności oraz rozwijane zgodnie z zainteresowaniem uczestników. W trakcie szkolenia odpowiedzi na pytania uczestników dokonywane są na bieżąco. Uczestnicy otrzymują obszerny komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.
DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet (1 miesiąc).
NOWOŚC! Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.
PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński.
Jest uznanym specjalistą w zakresie transportu, spedycji oraz umów handlowych i reklamacji z partnerem krajowym i zagranicznym. Zagadnieniami tymi zajmuje się w sposób praktyczny , jak i naukowy. Wiedzę praktyczną zdobywał od ponad 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym dużych firm transportowych i spedycyjnych.
Autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce transportowej i handlowej, m.in.: „Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja i reklamacje.” (2017), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015), „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie online Zoom Meetings.
Cena promocyjna szkolenia online wynosi 890 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 990 + 23% VAT.
SZKOLENIA STACJONARNE:
Cena promocyjna szkolenia stacjonarnego wynosi 1160 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 1260 + 23% VAT.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego: 10.00-16.00
Zakwaterowanie: pomagamy w rezerwacji noclegu w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach/apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW:
tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
-100zł
-100zł
-100zł
-100zł
Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta. |
|
Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztatyATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty. |
|
INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCIATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa. |
|
Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie. |
|
Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak zawierać umowy ramowe o obsługę transportową. Jak zabezpieczyć interesy stron w umowach w transporcie samochodowym.Jak zawierać umowy z agentami i armatorami w transporcie morskim. Jak zawierać umowy ze spedytorem. Umowy transportowe i spedycyjne |
|
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie. |
|
Transport morski - procedura wysyłki, fracht, konosament, reklamacjeATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Transport morski stanowi około 70% przewozów ładunków w obrocie międzynarodowym. Wysyłki towarów morzem wymagają jednak szczególnej wiedzy, w związku ze specyfiką tej gałęzi transportu. Szkolenie zapewni prawidłową obsługę transportu morskiego. |
|
Transport i Spedycja Krajowa oraz Międzynarodowa. Logistyka, Umowy, Dokumenty i Reklamacje.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak bezpiecznie zawierać, realizować i rozliczać umowy transportowe, Jak dochodzić reklamacji. Jak unikać pułapek? Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń. To szkolenie odpowie na Twoje pytania. |
|
Zabezpieczenia płatności i formy rozliczeń w umowach handlowych.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Handlowcy, negocjując umowę starają się znaleźć najlepsze ograniczenie ryzyka finansowego obu stron umowy. Niestety, brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania rodzajów zabezpieczeń, w tym generowanie niepotrzebny |
|
Zawieranie umów ramowychATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Umowy ramowe- według uwarunkowań dotyczących umów krajowych, z UE i z poza UE. Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy handlowej na temat współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie umów ramowych |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Transport drogowy: współpraca przewoźnika – zleceniodawcy – załadowcy/odbiorcy. Problemy – Praktyka, Szkolenie Sprzedaż, Logistyka, transport, zarządzanie, handlowe, obsługa klienta, inne, reklamacje w transporcie, Szkolenie On-line Cała Polska. otwarte, efs
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.