Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki wywierania wpływu.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, asertywność, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie klientem, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-10-22

Było:1740zł

Jest:1653zł

Podstawowe informacje

Techniki wywierania wpływu.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Grupa Szkoleniowa SOLBERG zaprasza do organizacji dowolnego szkolenia zamkniętego/ firmowego na terenie Państwa siedziby lub dowolnie wyznaczonym miejscu.

Szkolenie "szyte na miarę".



Czym jest szkolenie zamknięte/ dedykowane?

Chcesz zwiększyć efektywność Twojego zespołu w wybranym zakresie?

Stworzymy dla Twojej firmy niepowtarzalne, indywidualne szkolenie na miarę Waszych potrzeb i oczekiwań dostosowane do specyfiki Państwa firmy.

To Ty decydujesz jaki jest termin, temat szkolenia, zakres szkoleniowy, czas trwania, liczba pracowników z firmy. Szkolenie może odbyć się np. przy okazji imprezy integracyjnej, podsumowania miesiąca/roku czy jako nagroda dla zespołu za zaangażowanie w dotychczasową pracę.



Koszt szkolenia wyceniany jest indywidualnie.



Zastanów się w jakim obszarze możemy wzmocnić Twój zespół i skontaktuj się z nami:

Grupa Szkoleniowa S O L B E R G

 

tel:  +48 (33) 30 03 145

 e-mail:   biuro[@]solberg-szkolenia.pl



 

Specjalizujemy się w rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych takich jak np. sprzedaż, negocjacje, obsługa Klienta, zarządzanie zespołem, etykieta w biznesie, savoir vivre, prowadzenie spotkań, motywowanie pracowników, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, zarządzanie sobą w czasie i wiele wiele innych.



!! Jeśli natomiast szukasz szkolenia otwartego dla 1-2 lub więcej osób skontaktuj się z nami tel. (33) 300-31-45,  e-mail: biuro@solberg-szkolenia.pl lub wybierz termin i temat naszego najbliższego szkolenia.

Harmonogram szkoleń otwartych znajdziesz na www.solberg-szkolenia.pl





 

WAŻNE!

 

Nasze szkolenia mogą zostać sfinansowane w 80 lub 100 % przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy prowadzony przez WUP.

 

 

 

 

Obszary szkoleń:

 - kompetencje osobiste i interpersonalne

 - kompetencje menedżerskie

 - negocjacje, sprzedaż, obsługa klienta

 - miękka windykacja należności

-  szkolenia komputerowe





Wyślij zapytanie na adres biuro@solberg-szkolenia.pl

 

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji także pod nr tel. (33) 300 31 45







Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter, wynikający z przyjętej metodologii, której podstawą są:

- symulacje,

 - mini- wykłady

 - ćwiczenia

 - prace indywidualne, w parach i grupowe,

 - dyskusje moderowane przez trenera,

 - burze mózgów,

 - case study.

 

Szkolenia prowadzimy nowoczesnymi aktywnymi metodami warsztatowymi, które umożliwiają uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.



Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

 

W ramach szkolenia zamkniętego zapewniamy:

  • Przygotowanie, przeprowadzenie i organizacja profesjonalnego szkolenia

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb

  • Materiały oraz skrypty szkoleniowe

  • Zaświadczenia ukończenia szkolenia dla uczestników lub certyfikat dla firmy

  • Raport poszkoleniowy zawierający rekomendację dalszych kierunków rozwoju

  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania

  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia

  • Stałą opiekę poszkoleniową naszego doradcy klienta

  • Możliwość kontaktu z trenerem po zakończonym szkoleniu

 

 

Grupę Szkoleniową SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.



Powiedz nam o swoich oczekiwaniach, potrzebach- a my wybierzemy dla Ciebie i Twojej firmy najlepszego trenera w tym zakresie. Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę.



Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta.





Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości. 



Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

Grupa Szkoleniowa S O L B E R G

 

tel:  +48 (33) 30 03 145

 

e-mail:   biuro[@]solberg-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Skuteczna sprzedaż i obsługa przez telefon
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Skuteczna sprzedaż i obsługa przez telefon
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Proaktywna sprzedaż przez telefon
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Aktywny trening umiejetności handlowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

 Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży.

STRATEGIE UDANYCH NEGOCJACJI
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o(...)

Efektywne motywowanie pracowników
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

„ Efektywne motywowanie pracowników”Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:Wzrost efektywności systemów motywowania płacowego i pozapłacowegoWzrost skuteczności zastosowań odpowiednich narzędzi motywowaniaObniżenie (...)

KOMUNIKACJA MIĘDZYZESPOŁOWA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

„ KOMUNIKACJA MIĘDZYZESPOŁOWA” CELE SZKOLENIA: Poprawa współpracy między pracownikami / zespołami;Rozwinięcie świadomości partnerstwa;Rozwiązanie aktualnych problemów wewnętrznych. METODOLOGIA SZKOLENIASzkolenie, (...)

Migracje Klientów – przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z Klientem
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

„ Migracje Klientów – przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z Klientem”  DZIEŃ I1.Cechy dobrego i wiernego KlientaKto?Jaki?Dlaczego?2. Analiza portfela stałych Klientów3. (...)

Obsługa Klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZASPOKAJANIE PSYCHOLOGICZNYCH POTRZEB KLIENTAWykład interaktywny, Dyskusja moderowana, Studia przypadku,badanie potrzeb klientajak sprawić, aby klient poczuł się ważny?jak wpływać na pozytywne emocje (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- autorskie bogate szkolenie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu handlowym jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ŁAMANIE SCHEMATÓW SPRZEDAŻY- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań znacznie zwiększających efektywność handlowca.

KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.