Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Techniki wywierania wpływu.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, asertywność, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie klientem, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-02

Było:700zł

Jest:650zł

Podstawowe informacje

Techniki wywierania wpływu.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 Szukasz szkolenia zamkniętego/ dedykowanego dopasowanego do indywidualnych potrzeb Twojej firmy?

 Wyślij zapytanie na adres biuro@solberg-szkolenia.pl

 

WAŻNE!
 
Nasze szkolenia mogą zostać sfinansowane w 80 lub 100 % przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Sprawdź szczegóły:
 
 

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji także pod nr tel. (33) 300 31 45

 

Obszary szkoleń:

 - kompetencje osobiste i interpersonalne

- kompetencje menedżerskie

- negocjacje, sprzedaż, obsługa klienta

- miękka windykacja należności


Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter, wynikający z przyjętej metodologii, której podstawą są:

- symulacje,

 - mini- wykłady

 - ćwiczenia

 - prace indywidualne, w parach i grupowe,

 - dyskusje moderowane przez trenera,

 - burze mózgów,

 - case study.

 

Szkolenia prowadzimy nowoczesnymi aktywnymi metodami warsztatowymi, które umożliwiają uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.


Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

 

W ramach szkolenia zamkniętego zapewniamy:

  • Przygotowanie, przeprowadzenie i organizacja profesjonalnego szkolenia

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb

  • Materiały oraz skrypty szkoleniowe

  • Zaświadczenia ukończenia szkolenia

  • Raport poszkoleniowy zawierający rekomendację dalszych kierunków rozwoju

  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania

  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia

  • Stałą opiekę poszkoleniową naszego doradcy klienta

  • Możliwość kontaktu z trenerem po zakończonym szkoleniu

 

 

 

Najnowsze szkolenia:

Sprzedaż nowoczesna, czyli jak współpracować z Klientem sieciowym
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Sprzedaż nowoczesna, czyli jak współpracować z Klientem sieciowymZakres tematyczny:Charakterystyka klienta sieciowegoBadanie potrzeb jako fundament obsługi w sieciWspółpraca z firmami zewnętrznymiMarketing (...)

Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży – program szkolenia „Najważniejsza umowa twojego życia to kontrakt z samym sobą mówiący, że nic nie zniechęci cię do sprzedaży.” David H. Sandler Zasady (...)

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Korzyści dla firmy:Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.

OBSŁUGA KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- skutecznie rozwijać potencjał zespołu- budować zaangażowanie i chęć współpracy członków grupy- zwiększyć jakość pracy zespołowej- zapobiegać konfliktom

BUDOWANIE ZESPOŁU
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- skutecznie rozwijać potencjał zespołu- budować zaangażowanie i chęć współpracy członków grupy- zwiększyć jakość pracy zespołowej- zapobiegać konfliktom

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

LEADERSHIP a budowanie współpracy w zespole
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

LEADERSHIP a budowanie współpracy w zespole    Szkolenie leadership a budowanie współpracy w zespole pozwala przyjrzeć się sobie w roli przełożonego pod kątem budowania autorytetu, inspirowania innych (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ŁAMANIE SCHEMATÓW SPRZEDAŻY- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań znacznie zwiększających efektywność handlowca.

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- autorskie bogate szkolenie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu handlowym jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.