Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, telemarketing, telemarketing, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-12-24

Było:990zł

Jest:790zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży

  • Termin: 2017-11-21 - 2017-11-22
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1790.00 1390 zł (First Minute -400zł)
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

SKUTECZNY HANDLOWIEC

- techniki sprzedaży

 

Szkolenie dostarcza narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu handlowcowi, 
który chce odnieść SUKCES!
 

 

W życiu każdy z nas jest sprzedawcą. Sprzedajemy nie tylko produkty czy usługi lecz także towary, pomysły ale przede wszystkim siebie! Nie raz zastanawiałeś się, dlaczego kolega ma więcej sukcesów zarówno zawodowych, jak i w życiu prywatnym? Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia ale posiadanie doskonałych umiejętności sprzedażowych, których także Ty możesz się nauczyć!

  

Zainteresowany? Jak zostać skutecznym handlowcem!

 

To szkolenie to wszystko, czego potrzebuje handlowiec; to warsztaty, na których uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży. To aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca. Skuteczny handlowiec powinien mieć wypracowany indywidualny system, gwarantujący mu sukces i właśnie tego nauczysz się na naszym szkoleniu. Przygotujemy Cię do prezentacji oferty, nauczymy jak pozyskiwać nowych klientów. Po szkoleniu będziesz szybko, łatwo i z zyskiem potrafił sprzedać to, co chcesz.

 

Dlaczego właśnie z naszego szkolenia warto skorzystać? Bo tylko my nauczymy Cię jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!

 

„JEDYNYM SPOSOBEM WYWARCIA WPŁYWU NA DRUGIEGO CZŁOWIEKA JEST ROZMOWA O JEGO PRAGNIENIACH I POKAZANIE MU, JAK JE MOŻE SPEŁNIĆ.” DALE CARNEGIE

 

Chcesz być skuteczny w swoich działaniach - koniecznie zapisz się na szkolenie!

 

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

  

  •  nauczysz się unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży
  •  poznasz skuteczne techniki zamykania sprzedaży
  •  poznasz psychologię sprzedaży
  •  zwiększysz swoją perswazję a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie
  •  dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
  •  poznasz skuteczne metody prezentacji swojej oferty
  •  wzbudzaj zainteresowanie klientów
  •  jak wzmocnić w sobie wizerunek skutecznego sprzedawcy
  •  nauczysz się jak pozyskiwać klientów


Uczestnicy naszych szkoleń zwiększają dzięki niemu swoje obroty, poszerzają portfolio klientów i mają niesamowitą satysfakcję z pracy, która staje się ich pasją. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając.

 

STAŃ SIĘ SKUTECZNYM HANDLOWCEM – DZIĘKI NAM TO MOŻLIWE ! 


„Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

 

Korzyści dla Ciebie:

  • wzrost sprzedaży w firmie,
  • poznanie skutecznych i sprawdzonych technik sprzedaży,
  • rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb,
  • udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej,
  • zwiększenie umiejętności perswazji,
  • rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym,
  • dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z Klientem.

 

CEL SZKOLENIA:


Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta. Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.

Uczestnicy również dokonają samoanalizy, aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności. Uczestnicy szkolenia poznają etapy procesu sprzedaży oraz cele działań handlowca na poszczególnych etapach. Zdobywając praktyczne umiejętności rozpoznania potrzeb, prezentacji produktu oraz zamykania rozmowy handlowej, będą w pełni kontrolować proces sprzedaży. Efektywnie wykorzystując narzędzia komunikacyjne oraz wiedzę psychologiczną będą skuteczniejsi w działaniu.

 

Sposób prowadzenia warsztatów:


Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.

 

Metody szkolenia:


80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.

20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

  • mikro-wykłady,
  • symulacje,
  • dyskusje moderowane,
  • studia przypadków,
  • gry sytuacyjne,
  • ćwiczenia,
  • autoprezentacje i odgrywanie ról.

 

Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

 

Opinie uczestników:


Paweł z Warszawy: „Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.”

Łukasz z Warszawy: „Charyzma prowadzącego nadawała szkoleniu właściwe tempo, ciekawe przykłady zastosowań, odgrywane sceny bardzo ciekawe.”

Adrian z Koszalina: „Profesjonalne użyteczne, nieszablonowe. Daje realne możliwości zwiększenia sprzedaży. Ciekawe, stopniowe przekazywanie wiedzy.”

Maciej z Łomianek: „Moja opinia po szkoleniu jest bardzo pozytywna. Trener jasno i zrozumiale omawia zagadnienia, z nutą humoru, co jest bardzo fajne.”

Sebastian z Łodzi: „Bardzo motywujące szkolenie. Obrazuje techniki sprzedażydotąd mi nie znane. Przywraca wiarę w swoje możliwości. Przełamuje bariery o spojrzeniu na siebie z innej strony.”

Maria z Andrychowa: „Szkolenie w miłej atmosferze. Zawierało liczne treści merytoryczne przekazywane w interesujący sposób. Treningi zostały przeprowadzone bardzo dokładnie i zapewne przyniosą szkolonym wymierne efekty.”

Anna z Warszawy: „Oceniam bardzo pozytywnie szkolenie, jako najlepsze i na najwyższym poziomie prowadzone w spośród wszystkich na których dotychczas byłam. Merytoryczny przekaz wiedzy – bardzo dobry!”

 

Program warsztatów szkoleniowych:

 

Ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu.

Dla kogo pracuję ?

Cechy idealnego handlowca.

Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do „ideału”.

Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot?

Jak zwiększyć własną motywację?

Indywidualny Plan Działania - wstęp.

 

Przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej.

Informacja najcenniejszym towarem.

Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?

Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji?

Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?

Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).

Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej )kluczem do sukcesu sprzedażowego.

 

Złote zasady wędkarza.

Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!

Technika „rzucania kamieni”.

 

Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?

Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

„Najgłupsze” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców.

Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi.

 

Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.

Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.

Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.

 

Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.

Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Typologia słuchaczy/Klientów.

„Technologie” prezentacyjne.

Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Prawa i techniki perswazji.

Zwroty „parzące” i „nęcące”.

Technika kwitowania pytań.

 

Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez Klientów?

Jak nie dać się „zatruć”, bo przecież klienci próbują to robić cały czas?

Czy rozmawiam z właściwą osobą?

Jak „łowić pstrągi?”

Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.

 

Klient się czepia! - Obiekcje, szansa, czy zagrożenie?

Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?

Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta.

Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej.

 

Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie

Z jakich etapów się składa

Definiowanie celów w etapach sprzedaży

Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy

 

Sygnały zakupu

Czym są?

Jak je rozpoznać?

Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?

 

40 000 po raz trzeci! SPRZEDANE! - I co teraz?

Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność Klienta.

Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.

 

UWAGA REKLAMACJA (moduł realizowany w zależności od oczekiwań uczestników).

Reklamacja prezentem od Klienta?

Reklamacja a lojalność Klienta – Fakty i mity.

 

Indywidualny Plan Działania.

Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?

Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.

 

Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.

Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.

Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.

 

U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY! 


Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

  • GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA 
  • GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
  • GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA 


Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera. 


Czas trwania: 16h szkoleniowych (2dni: 9.00 – 16.30)

 

Koszt inwestycji:


  • Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem:  1390,00 zł netto/os + 23% VAT  
  • Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem:  1590,00 zł netto/os + 23% VAT 
  • Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem: 1790,00 zł netto/os + 23% VAT  

 

II , III i IV osoba z firmy - 1190,00 netto + 23% VAT    V osoba – gratis

 

Cena zawiera:


  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
  • materiały szkoleniowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • 4x przerwa kawowa, 2x obiad,
  • pomoc i doradztwo po szkoleniu. 
 

Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności skontaktuj się z nami !!!  www.superszkolenia.pl

 

 

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-12-14 - 2017-12-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1790.00 1390 zł (First Minute -400zł)

-400zł

Najnowsze szkolenia:

Przeciwdziałanie mobbingowi
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWIKORZYŚCI:Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu prawa i psychologii potrzebną do przeciwdziałania, a także radzenia sobie ze zjawiskiem przemocy w miejscu pracy. (...)

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH w przedsiębiorstwie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ma za zadanie przedstawić w jasny i zrozumiały sposób temat ochrony danych osobowychw przedsiębiorstwie.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży 2-DNI SKUTECZNEGO SZKOLENIA
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie dostarcza narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu handlowcowi,który chce odnieść SUKCES!

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedażyZOSTAŃ SKUTECZNYM HANDLOWCEM

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedażyNowoczesne techniki sprzedażny. Stań się skutecznym Handlowcem, zwiększ zysk, zwiększ sprzedaż, stań się efektywny!!!

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży - Aktywny warsztat szkoleniowy dla handlowców
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedażySprawdzone i profesjonalne szkoleni dla handlowców z zakresu techn sprzedaży

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży Sprawdzone i profesjonalne szkoleni dla handlowców z zakresu techn sprzedaży

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - Oszczędzasz 200 zł
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - budowanie pozytywnych relacji z klientem Zwiększ swoją sprzedaż już dziś !!!!

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - ZOSTAŃ PROFESJONALISTĄ
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - budowanie pozytywnych relacji z klientem Zwiększ swoją sprzedaż już dziś !!!!

Więcej...

Najnowsze kursy:

Techniki sprzedaży w pigułce CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Poznawanie technik zadawania skutecznych pytań, czyli jak uzyskać najcenniejsze dla siebie informacje.Doskonalenie prezentacji produktu lub usługi.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce Aktywne szkolenie z budowania zespołu i kierowania
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej z zakresu budowani i kierowania zespołem

Pokonaj stres - darmowy kurs on-line
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

STRES W PRACY - DARMOWY KURS WALI ZE STRESEM
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY- aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia i sceny

Aktywne szkolenie dla Handlowców - SKUTECZNY HANDLOWIEC -TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy też metody zamykania transakcji.

Kurs dla kadry kierowniczej
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce - poznasz sprawdzone metody i narzędzia zarządzania zespołem.

Zaawansowane techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zamiast sprzedawać - znajdź potrzebę klienta i spełnij ją! Wejdź na wyższy poziom sprzedaży.Dowiedź się w co "grają" klienci !Zaawansowane Techniki Sprzedaży to warsztaty, na których uczestnicy poznają (...)

Techniki negocjacji i obrony ceny
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Chcesz by Twoje rozmowy z partnerami biznesowymi przyniosły oczekiwany ZYSK !!!     Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie jej wykorzystać. ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni. (...)

Zarządzanie zespołem w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera.Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.