Adresaci szkolenia
► kierowników i pracowników działów sprzedaży
► przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
► kierowników działów obsługi klienta
► kupców
► Dostarczenie wiedzy na temat technik sprzedaży, motywów zakupowych Klientów, badania potrzeb i oczekiwań, typów Klientów oraz radzenia sobie z zastrzeżeniami
► Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów
► Doskonalenie umiejętności pozyskiwania Klientów
► Ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
► Wzrost świadomości w zakresie motywów zakupowych, jakimi kierują się potencjalni Klienci
► Skuteczne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
► Wzrost sprzedaży
Doświadczony trener:
Ewelina Zdzieszyńska – certyfikowany trener biznesu, pedagog
Blok wstępny
• Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
• Integracja
• Prezentacja programu i celów szkolenia
• Kontrakt
SPRZEDAŻ JAKO PROCES (etapy procesu sprzedaży)
• Prezentacja etapów procesu sprzedaży
• Dyskusja w obszarze kompetencji potrzebnych na każdym etapie
• Autodiagnoza mocnych stron i obszarów do rozwoju na każdym z etapów (kwestionariusz)
JAK TO SIĘ DZIEJ, ŻE KLIENCI KUPUJĄ?- czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu
• Czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
• Potrzeby Klienta - klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb Klienta
• Wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej
ETAPY PROCESU MYŚLOWEGO POTENCJALNEGO KLIENTA
• Uwaga
• Zainteresowanie
• Pragnienie
• Przeświadczenie
• Zakup
PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
• Wiedza o Kliencie
• Wiedza o usługach
• Wiedza o konkurencji
• Przygotowanie strategii działania
ROZPOCZĘCIE ROZMOWY - jak stworzyć pozytywny klimat sprzyjający sprzedaży?
• Postawa sprzedawcy podczas otwarcia
• Pierwsze wrażenie
• Techniki i cele otwarcia (np. otwarcie za pomocą stwierdzenia, poprzez zaciekawienie, prezentację korzyści itd.)
JAK WZBUDZIĆ ZAINTERESOWANIE KLIENTA USŁUGĄ?
• Model akuszerii (truizmy, pytania, parafraza)
PREZENTACJA OFERTY HANDLOWEJ
• Cele i etapy prezentacji
• Kompozycja prezentacyjna (przekonująca komunikacja, uczestnictwo Klienta w prezentacji, uzasadnienia)
• Typy prezentacji: prezentacja według scenariusza, prezentacja ukierunkowana na potrzeby, prezentacja ukierunkowana na problemy)
• Techniki wspomagające prezentację : technika logicznej perswazji, język korzyści
• Dostosowanie prezentacji do sytuacji i typu Klienta
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
• Odczytywanie sygnałów zakupu
• Co jest potrzebne, aby zamknąć sprzedaż?
• Techniki zamknięcia (alternatywne, hipotetyczne, metodą zestawienia korzyści, metodą ostatniej szansy itd.)
ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW I ODPOWIADANIE NA NIE
• Kategorie zastrzeżeń (zastrzeżenia ukryte, wybieg, brak potrzeby, finansowe, co do produktu)
• Metody uchylania zastrzeżeń
• Zastrzeżenia uchylone i co dalej? - plan dalszego działania
EWALUACJA
• Podsumowanie –ćwiczenie podsumowujące
• Ankiety ewaluacyjne i zapowiedź follow up
Opis metodyki techniki sprzedaży szkolenie
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
• Wzrost świadomości w zakresie motywów zakupowych, jakimi kierują się potencjalni Klienci
• Skuteczne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
• Wzrost sprzedaży
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne, Szkolenie Marketingowe, handlowe, sprzedaż, telemarketing, . zamkniete
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.