Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów, Szkolenie Dział Personalny HR, Zarządzanie, rekrutacja i selekcja personelu, optymalizacja zatrudnienia, negocjacje i mediacje, HR, rekrutacja, kierownicze, Warszawa. zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-02

Było:2470zł

Jest:2347zł

Podstawowe informacje

Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 81
  • Email: info@hillway.pl
  • www: www.hillway.pl
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób odpowiedzialnych za rekrutację i selekcję w Biurze Obsługi Klienta, Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, Call Center / Contact Center, Działach Sprzedaży, Telesprzedaży i Telemarketingu. Szczególnie polecane jest pracownikom Działu HR.


Szczegóły szkolenia: http://www.hillway.pl/rekrutacja-i-selekcja-pracownikow-call-center-telemarketerow/


Rekrutacja pracowników działów telefonicznej obsługi klienta, konsultantów telefonicznych w call / contact center i telemarketerów to wyzwanie dla Działów Rekrutacji, Działów HR. Z pozoru łatwe zadanie, jednak w związku z tym, że na rynku zawód konsultanta telefonicznego i telemarketera nie jest postrzegany dobrze, a duża rotacja pracowników  i co raz większe potrzeby w zakresie rozwijania działów obsługi klienta powodują, że jest to proces ciągły. Proces rekrutacji pracowników call center powinien być po pierwsze efektywny!
Jak dowodzą badania Instytutu Gallupa w firmach, w których pracownicy mają możliwość wykorzystywania w pracy swoich mocnych stron odnotowano spadek fluktuacji kadr, aż o 50%. 
Jak udowodniono przy zatrudnieniu 170 osób oszczędności wynikające z obniżenia fluktuacji kadr o 50% mogą wynieść aż 1.673.900 złotych, i zwiększyć zysk firmy o 66,92%!


Skontaktuj się z nami już dziś


http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

  • 02-548 Warszawa, Grażyny 13/15
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szko
HILLWAY Training & Consulting

Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości

Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
HILLWAY Training & Consulting

Celem jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnicy będą posiadać umiejętność wykorzystania podstawowych formuł, tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów.

Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży.

Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przedstawia skuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji.

Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie skierowane jest do wszystkich firm i organizacji, którym zależy na podniesieniu efektywności zespołu poprzez usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zbudowanie współpracy pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu.

Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia, które usprawnią proces rekrutacji i selekcji oraz poznają rozwiązania w zakresie procedur wewnętrznych, które w różnych nagłych sytuacjach pozwolą innej osobie przeprowadzić ocenę pracownika.

Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracownikó
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w różnych instytucjach i organizacjach, m.in. dla – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.

Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw – szkolenie windykacja
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie windykacyjne z obszaru windykacja prawna dotyczące odzyskiwania należności od MSP, zarządzania wierzytelnościami małych i średnich przedsiębiorstw szczególnie skierowane dla bankowości oraz wszystkich firm i organizacji, które obsługują kli

Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Warsztat Efektywnego Project Managera to kompilacja praktycznych i łatwych w wykorzystaniu narzędzi, przydatnych zarówno dla profesjonalnych kierowników jak i początkujących członków zespołów projektowych.

Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie Sprzedaż usług energetycznych przez telefon skierowane jest do firm, które wprowadziły telesprzedaż energii lub planują ją wprowadzić. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą energii, w szczególności Specjalistów ds. spr

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.