Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, celne, reklamacje w transporcie, Katowice. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-12-24

Było:990zł

Jest:790zł

Podstawowe informacje

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie.

  • Termin: 2018-02-19 - 2018-02-19
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: RABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%. 990.00 790 zł (First Minute -200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 REKLAMACJE Z TYTUŁU SZKÓD W TRANSPORCIE

 - ZAŁATWIANIE I DOCHODZENIE.

 WEDŁUG ZASAD OBOWIĄZUJĄCYCH W 2017 R.

 

Analiza możliwości uzasadniania roszczeń i zwolnień od odpowiedzialności! 


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>


UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach!  Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!


Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę?:

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy z przewoźnikiem. Problem ten rozważa zarówno wysyłający, jak i przewoźnik.

Kierowca podpisując dokument CMR stwierdza, że otrzymał towar we właściwym stanie i we właściwej ilości. W praktyce może być różnie. Czasami towar uszkodzi przewoźnik, ale wynika to z niewłaściwego jego załadowania lub niewystarczającego opakowania, nie zapewniającego odpowiedniej ochrony, szczególnie przed przemieszczaniem.

Problemy reklamacji w transporcie nie są zazwyczaj właściwie uregulowane w umowach, albo popadają w sprzeczność z bezwzględnie obowiązującymi postanowieniami konwencji przewozowych. Strony zawsze powinny sięgać do tzw. odpowiedzialności z mocy prawa i dokonać weryfikacji warunków ogólnych, na które powołują się niejednokrotnie spedytorzy i przewoźnicy.

 

Odpowiedzialność przewoźnika może być w poważnym stopniu ograniczona, pomimo braku jakiegokolwiek zapisu na ten temat w umowie. Powiedzmy, że wysyłający przekazuje do przewozu towar o wartości 100 tys. euro, zostaje on uszkodzony w tak poważnym stopniu, że nie nadaje się do użytku, a od przewoźnika otrzyma 3 tys. euro tytułem odszkodowania… Jaki błąd popełnił wysyłający? 

Problemy pojawiają się tu na każdym kroku, przepisy ulegają zmianie, odpowiedzialność jest bardzo dotkliwa, stąd temat wydaje się szczególnie istotny. Już z powyższego przykładu można wywnioskować, że oszczędności z tej wiedzy są duże.

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

Osoby odpowiadające za współpracę z przewoźnikami z działów zakupów, sprzedaży, logistyki, transportu i handlu; zajmujące się dochodzeniem i załatwianiem reklamacji, a także z działów reklamacji firm spedycyjnych i przewoźników.

 

Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:

  • wskazanie procedur i nowych możliwości zwalniania od odpowiedzialności z tytułu szkód w transporcie po stronie przewoźnika w różnych gałęziach transportu oraz spedytora,
  • zwiększenie skuteczności reklamacji zgłaszanych wobec przewoźników i spedytorów,
  • wykorzystanie możliwości prawnych i zwyczajowych uzasadniania różnego typu reklamacji dotyczących ubytków ilościowych, uszkodzenia przesyłek i opóźnień w dostawie, 
  • przećwiczenie metod psychologii dochodzenia i załatwiania roszczeń oraz zasad posługiwania się argumentami prawnymi (konwencje, zwyczaje, przepisy, warunki umowne).

 

Dlaczego warto umiejętności te zdobyć u naszego trenera:

Jesteśmy prekursorem tych szkoleń na rynku, śledząc zmiany w tym zakresie od wielu lat, realizowaliśmy ten temat w różnych grupach odbiorców (sprzedający, kupujący, przewoźnicy, spedytorzy, korporacje, duże sieci handlowe), a więc mamy możliwość porównania problemów. Utrzymujemy kontakty z menedżerami i handlowcami, znając doskonale ich problemy. Nasz trener ma w tym zakresie 30-letnie doświadczenie praktyczne, zdobyte też za granicą, dochodząc i załatwiając reklamacje na rynkach zagranicznych. Oferujemy materiały do bezpośredniego wykorzystania w praktyce oraz możliwość kontaktu z trenerem, także po szkoleniu. Naszym celem jest oferowanie klientom solidnych szkoleń w korzystnej cenie. Najlepszą rekomendacją dla naszych szkoleń są tysiące zadowolonych klientów.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Zmiana zasad dochodzenia i załatwiania roszczeń w transporcie samochodowym w wyniku ratyfikacji przez Polskę Protokołu genewskiego.
  • Reklamacje w transporcie dotyczące uszkodzenia lub utraty towaru a limity odpowiedzialności.
  • Reklamacje z tytułu niedotrzymania terminu dostawy a odpowiedzialność za powstałą szkodę.
  • Zwolnienia przewoźnika od odpowiedzialności w Prawie przewozowym a postanowienia Umowy przewozu.
  • Zasady pierwszeństwa postanowień Prawa przewozowego, Konwencji przewozowych i Umowy przewozu przy przewozach krajowych i międzynarodowych.
  • Strona dochodząca roszczeń wobec przewoźnika według nowych Incoterms ®2010.
  • Wykorzystanie Ogólnych Warunków Przewozu w procesie zwolnienia od odpowiedzialności przewoźnika.
  • Konwencja CMR i proces dochodzenia oraz załatwiania reklamacji w transporcie drogowym.
  • Możliwości eliminowania limitów określonych w Konwencjach przewozowych.
  • Postanowienia Konwencji COTIF/CIM a reklamacje w transporcie kolejowym.
  • Zasady dochodzenia reklamacji według Konwencji montrealskiej.
  • Reguły Haskie i postanowienia ustawy - Kodeks morski a problem awarii wspólnej.
  • Odpowiedzialność z tytułu roz. 5 nowych, podpisanych przez Polskę - The Rotterdam Rules.
  • Zasady współpracy ze spedytorem w zakresie roszczeń i odpowiedzialność spedytora w świetle postanowień OPWS, Prawa cywilnego i Umowy spedycji.
  • Ubezpieczenia OC przewoźnika, spedytora a ubezpieczenia cargo według nowych klauzul ICC A, B, C – problem zakresu odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody w transporcie.
  • Terminy i formy zgłaszania roszczeń oraz konsekwencje ich niedotrzymania.
  • Odpowiedzialność przewoźnika i spedytora za działanie strony trzeciej przy szkodach transportowych.
  • Analiza reklamacji w transporcie na przykładach.

Analiza przypadków (case study):

  • Analiza procesu reklamacyjnego w transporcie na przykładach.
  • Przygotowanie argumentów prawnych, uzasadniających zgłoszenie reklamacji i zwolnienie od odpowiedzialności na przykładach.
  • Analiza zdjęć z samochodów, wagonów, portów, a także protokołów i dokumentacji reklamacyjnej.

 

Uczestnicy otrzymują komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.
DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
NOWOŚC!  Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.

 

PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński.

Ekspert, uznany specjalista w zakresie negocjowania, zawierania i rozliczania umów handlowych z partnerem krajowym i zagranicznym. Zagadnieniami tymi zajmuje się od wielu lat zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy. Wiedzę praktyczną zdobywał od 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce w tym dużych firm transportowych i spedycyjnych Autor wielu książek o tematyce handlowej wydanych w kraju i za granicą. Ceniony trener-konsultant. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów  i handlowców.


SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053


 Czas trwania szkolenia:10.00-16.00 (Poznań, Warszawa, Wrocław)


Zakwaterowanie: zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

 

Cena promocyjna wynosi: 790 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad,
  • przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji wynosi: 990 zł. + 23% VAT.


RABATY PRZY ZGŁOSZENIU:

  • 2 OSÓB – 10%,
  • 3 OSÓB – 15%,
  • 4 OSÓB – 20%.

MIASTO

WRZESIEŃ-GRUDZIEŃ  2017

STYCZEŃ-CZERWIEC 2018

MIEJSCE SZKOLENIA

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH
DO DNIA:

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH
DO DNIA:

POZNAŃ

27.09.2017

20.11.2017

18.09.2017

10.11.2017

19.01.2018

14.05.2018

11.01.2018

7.05.2018

Hotel Mercure Poznań Centrum**** ul. Roosevelta 20

WARSZAWA

2.10.2017

4.12.2017

22.09.2017

24.11.2017

22.03.2018

11.06.2018

13.03.2018

4.06.2018

Hotel Ibis Stare Miasto***

ul. Muranowska 2

KATOWICE

4.10.2017

1.12.2017

26.09.2017

22.11.2017

19.02.2018

16.05.2018

9.02.2018

8.05.2018

Hotel Diament Plaza****

ul. Dworcowa 9

GDAŃSK

16.10.2017

13.12.2017

6.10.2017

4.12.2017

21.02.2018

23.05.2018

12.02.2018

14.05.2018

Hotel Mercure Stare Miasto****

ul. Heweliusza 22

 

 

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL  Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,  PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o.,  Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA  Sp. z o.o.

 

 ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

prosimy o kontakt telefoniczny (22) 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053

lub mailowy: atl@atl.edu.p         

      

  • Hotel Diament Plaza****
  • 40-012 Katowice, Dworcowa 9
  • woj. Śląskie
Termin: 2017-11-20 - 2017-11-20
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2017-12-01 - 2017-12-01
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2017-12-04 - 2017-12-04
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2017-12-13 - 2017-12-13
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2018-01-19 - 2018-01-19
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-02-21 - 2018-02-21
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-03-22 - 2018-03-22
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-05-14 - 2018-05-14
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-05-16 - 2018-05-16
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-05-23 - 2018-05-23
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Termin: 2018-06-11 - 2018-06-11
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200złRABATY PRZY ZGŁOSZENIU: 2 OSÓB – 10%, 3 OSÓB – 15%, 4 OSÓB – 20%.

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie i Poprawa Efektywności Procesów Logistycznych. Mapowanie Procesów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu przybliżenie uczestnikom zagadnień związanych z zakresu zarządzania i efektywności procesów logistycznych oraz mapowania procesów. 60 procent czasu szkolenia poświęcone jest ćwiczeniom i analizom praktycznym.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Klasyfikacja zapasów. Finansowanie zapasów. Metody kontroli zapasów. Kontrola zapasów typu „pchania”.Just in Time. Material Requirement Planing MRP. Distribution Requirement Planing DRP9. Prognozowanie przy pomocy szeregów czasowych i regresji.

Trening Negocjacji Handlowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem treningu jest doskonalenie własnego stylu negocjacyjnego w kierunku osiągania mistrzostwa i zawodowstwa w negocjacjach handlowych.

Jak negocjować po mistrzowsku – trening negocjacji dla zaawansowanych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

JAK NEGOCJOWAĆ PO MISTRZOWSKU – TRENING NEGOCJACJI DLA ZAAWANSOWANYCH.CZAS TRWANIA: 2 DNI.Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia (...)

Coaching zespołów i zarządzanie konfliktem. Tworzenie i utrzymywanie zmotywowanych zespołów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności profesjonalnego tworzenia i utrzymywania zespołów zmotywowanych do samodzielnego realizowania postawionych im celów, inwestujących we wzajemny sukces i potrafiących wykorzystywać energię do jego

Akredytywa dokumentowa - aktualności i obowiązujące standardy.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

Akredytywa Dokumentowa oraz inne Skuteczne Zabezpieczenia Płatności Zagranicznych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy.

Audyt Wewnętrzny 5S w Praktyce. Jak Przeprowadzić Audyt 5S?
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Audyt wewnętrzny dla praktyków. Szkolenie ma na celu przedstawienie uczestnikom skutecznych metod przeprowadzania audytu 5S. Szkolenie przeznaczone jest dla dyrektorów, kierowników i pracowników działu produkcji.

Budowanie Autorytetu Skutecznego Lidera.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak przekazać zadania aby pracownicy czuli, że realizując cele firmowe, realizują również własne wewnętrzne cele? Jak postawić granice, aby nie być zbyt „miękkim” ani „zbyt kontrolującym” menedżerem?

Budowanie pewności siebie i efektywność w biznesie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Adekwatna do realiów pewność siebie zwiększa efektywność w biznesie i życiu, na przykład podczas zebrania zespołu, na którym trzeba przekazać niepopularne informacje i bronić własnych granic. Zwiększ swoją pewność siebie i efektywność biznesową.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.