Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, celne, reklamacje w transporcie, Gdańsk. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:990zł

Jest:840zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie.

  • Termin: 2018-09-25 - 2018-09-25
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 990.00 zł
  • Cena brutto: 1217.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 REKLAMACJE Z TYTUŁU SZKÓD W TRANSPORCIE

 - ZAŁATWIANIE I DOCHODZENIE.

 

Analiza możliwości uzasadniania roszczeń i zwolnień od odpowiedzialności! 


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>


HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>


UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach!  Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku! Zapraszamy taikże na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych PARP.


SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01


Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę?:

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy z przewoźnikiem. Problem ten rozważa zarówno wysyłający, jak i przewoźnik.

Kierowca podpisując dokument CMR stwierdza, że otrzymał towar we właściwym stanie i we właściwej ilości. W praktyce może być różnie. Czasami towar uszkodzi przewoźnik, ale wynika to z niewłaściwego jego załadowania lub niewystarczającego opakowania, nie zapewniającego odpowiedniej ochrony, szczególnie przed przemieszczaniem.

Problemy reklamacji w transporcie nie są zazwyczaj właściwie uregulowane w umowach, albo popadają w sprzeczność z bezwzględnie obowiązującymi postanowieniami konwencji przewozowych. Strony zawsze powinny sięgać do tzw. odpowiedzialności z mocy prawa i dokonać weryfikacji warunków ogólnych, na które powołują się niejednokrotnie spedytorzy i przewoźnicy.

 

Odpowiedzialność przewoźnika może być w poważnym stopniu ograniczona, pomimo braku jakiegokolwiek zapisu na ten temat w umowie. Powiedzmy, że wysyłający przekazuje do przewozu towar o wartości 100 tys. euro, zostaje on uszkodzony w tak poważnym stopniu, że nie nadaje się do użytku, a od przewoźnika otrzyma 3 tys. euro tytułem odszkodowania… Jaki błąd popełnił wysyłający? 

Problemy pojawiają się tu na każdym kroku, przepisy ulegają zmianie, odpowiedzialność jest bardzo dotkliwa, stąd temat wydaje się szczególnie istotny. Już z powyższego przykładu można wywnioskować, że oszczędności z tej wiedzy są duże.

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

Osoby odpowiadające za współpracę z przewoźnikami z działów zakupów, sprzedaży, logistyki, transportu i handlu; zajmujące się dochodzeniem i załatwianiem reklamacji, a także z działów reklamacji firm spedycyjnych i przewoźników.

 

Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:

  • wskazanie procedur i nowych możliwości zwalniania od odpowiedzialności z tytułu szkód w transporcie po stronie przewoźnika w różnych gałęziach transportu oraz spedytora,
  • zwiększenie skuteczności reklamacji zgłaszanych wobec przewoźników i spedytorów,
  • wykorzystanie możliwości prawnych i zwyczajowych uzasadniania różnego typu reklamacji dotyczących ubytków ilościowych, uszkodzenia przesyłek i opóźnień w dostawie, 
  • przećwiczenie metod psychologii dochodzenia i załatwiania roszczeń oraz zasad posługiwania się argumentami prawnymi (konwencje, zwyczaje, przepisy, warunki umowne).

 

Dlaczego warto umiejętności te zdobyć u naszego trenera:

Jesteśmy prekursorem tych szkoleń na rynku, śledząc zmiany w tym zakresie od wielu lat, realizowaliśmy ten temat w różnych grupach odbiorców (sprzedający, kupujący, przewoźnicy, spedytorzy, korporacje, duże sieci handlowe), a więc mamy możliwość porównania problemów. Utrzymujemy kontakty z menedżerami i handlowcami, znając doskonale ich problemy. Nasz trener ma w tym zakresie 30-letnie doświadczenie praktyczne, zdobyte też za granicą, dochodząc i załatwiając reklamacje na rynkach zagranicznych. Oferujemy materiały do bezpośredniego wykorzystania w praktyce oraz możliwość kontaktu z trenerem, także po szkoleniu. Naszym celem jest oferowanie klientom solidnych szkoleń w korzystnej cenie. Najlepszą rekomendacją dla naszych szkoleń są tysiące zadowolonych klientów.

 

PROGRAM SZKOLENIA:


1. UWARUNKOWANIA PRAWNO-ZWYCZAJOWE  REKLAMACJI TRANSPORTOWYCH.

  • Najnowsze zmiany Prawa przewozowego, Konwencji przewozowych i zwyczajów.
  • Zmiana zasad dochodzenia i załatwiania roszczeń w wyniku przyjęcia Protokołu genewskiego.
  • Zmiana Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa regulującego proces reklamacyjny.
  • Zmiana formy zgłaszania reklamacji transportowych.
  • Zabezpieczanie skuteczności reklamacji w umowach transportowych i spedycyjnych.
  • Rola zlecenia przewozowego i protokołu przy reklamacjach.
  • Klauzule reklamacyjne w ogólnych warunkach transportowych.
  • Zasady pierwszeństwa postanowień prawa przy przewozach krajowych i międzynarodowych.


2. PROCEDURY REKLAMACYJNE WOBEC PRZEWOŹNIKÓW I SPEDYTORÓW.

  • Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych.
  • Reklamacje w transporcie dotyczące uszkodzenia lub utraty towaru a limity odpowiedzialności.
  • Reklamacje z tytułu niedotrzymania terminu dostawy a odpowiedzialność za powstałą szkodę.
  • Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa.
  • Reklamacje wobec spedytorów według OPWS.
  • Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy (w tym przewoźnika).


3. PROBLEM ZAŁADUNKU, OPAKOWANIA I MOCOWANIA ŁADUNKU.

  • Niewłaściwy załadunek towaru jako zwolnienie od odpowiedzialności przewoźnika.
  • Niewłaściwe opakowanie i mocowanie jako przyczyna szkody.
  • Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności i jej interpretacja wg. ICC.
  • Interpretacja specyficznych właściwości towaru w reklamacjach.
  • Strona dochodząca roszczeń wobec przewoźnika według zwyczajów Incoterms.


4. REKLAMACJE W TRANSPORCIE DROGOWYM.

  • Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego.
  • Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR.
  • Limity odpowiedzialności przewoźnika i spedytora oraz ich wykorzystanie w reklamacjach.
  • Tryb zabezpieczenia roszczenia w liście przewozowym (krajowym i CMR).
  • Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji z tytułu ubytku, uszkodzenia i utraty towaru.
  • Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji z tytułu niedotrzymania terminu dostawy.
  • Załatwianie reklamacji przez przewoźnika drogowego (wymagane dokumenty, terminy).


5. REKLAMACJE W TRANSPORCIE KOLEJOWYM, MORSKIM I LOTNICZYM.

  • Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego.
  • Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM oraz SMGS.
  • Reklamacje morskie według Konwencji RHV.
  • Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich.
  • Reklamacje w transporcie lotniczym.
  • Reklamacje wobec spedytora w świetle postanowień OPWS i Prawa cywilnego.


6. REKLAMACJE A UBEZPIECZENIA OCP, OCS, CARGO.

  • Odpowiedzialność ubezpieczyciela z tytułu OCP i OCS (odp. cywilna) przy reklamacjach.  
  • Odpowiedzialność ubezpieczyciela z tytułu ubezpieczeń CARGO.
  • Klauzule ubezpieczeniowe CARGO – A, B, C i ich wykorzystanie przy szkodzie.
  • Analiza polisy OCP w transporcie drogowym (przedmiot, wyłączenia, zakres terytorialny).
  • Ubezpieczenia w zwyczajach Incoterms (baza dostawy).

 


Analiza przypadków (case study):

  • Analiza procesu reklamacyjnego w transporcie na przykładach.
  • Przygotowanie argumentów prawnych, uzasadniających zgłoszenie reklamacji i zwolnienie od odpowiedzialności na przykładach.
  • Analiza zdjęć z samochodów, wagonów, portów, a także protokołów i dokumentacji reklamacyjnej.

 

Uczestnicy otrzymują komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.
DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet (1 miesiąc).
NOWOŚC!  Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.

 

PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński.

Ekspert, jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania,  negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym transportowych i spedycyjnych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców.
Autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce transportowej i handlowej, m.in.: „Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja i reklamacje.” (2017), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015),  „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”


SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053


 Czas trwania szkolenia:10.00-16.00


Zakwaterowanie: zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

 

Cena promocyjna wynosi: 790 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad,
  • przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji wynosi: 990 zł. + 23% VAT.


MIASTO

WRZESIEŃ-GRUDZIEŃ 2018

STYCZEŃ-CZERWIEC 2019

MIEJSCE SZKOLENIA

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH DO DNIA:

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH DO DNIA:

GDAŃSK

25.09.2018

9.11.2018

17.09.2018

30.10.2018

-

-

Hotel Mercure Stare Miasto****

ul. Heweliusza 22

WARSZAWA

28.09.2018

23.11.2018

19.09.2018

14.11.2018

-

-

Hotel Ibis Stare Miasto***

ul. Muranowska 2

POZNAŃ

2.10.2018

13.11.2018

25.09.2018

5.11.2018

-

-

Hotel Mercure Poznań Centrum**** ul. Roosevelta 20

KATOWICE

5.10.2018

4.12.2018

26.09.2018

26.11.2018

-

-

Hotel Diament Plaza****

ul. Dworcowa 9

 

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL  Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,  PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o.,  Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA  Sp. z o.o.

 

 ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

prosimy o kontakt telefoniczny (22) 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053

lub mailowy: atl@atl.edu.p         

      

  • Hotel Mercure Stare Miasto Gdańsk****
  • 80-890 Gdańsk, Heweliusza 22
  • woj. Pomorskie
Termin: 2018-09-28 - 2018-09-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2018-10-02 - 2018-10-02
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2018-10-05 - 2018-10-05
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2018-11-09 - 2018-11-09
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2018-11-13 - 2018-11-13
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2018-11-23 - 2018-11-23
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2018-12-04 - 2018-12-04
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Eliminacja strat i ciągłe podnoszenie efektywności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Poznanie podstawowych narzędzi z „walizki” lean, nauczenie umiejętności identyfikacji Strat w procesach produkcyjnych i nieprodukcyjnych, poznanie techniki rybiej ości oraz 5 razy Dlaczego, poznanie zasad rządzących sesją burzy mózgów i wiele innych.

Cło: Klasyfikacja Taryfowa w Nomenklaturze Scalonej - PRAKTYCZNE WARSZTATY.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Informacje na temat regulacji prawnych stosowanych w obrocie towarowym w ramach UE i w kontakcie z krajami trzecimi, taryfa celna, Wiążąca Informacja Taryfowa. Ćwiczenia praktyczne z omówieniem wybranej klasyfikacji.

Prawo Celne 2018. Reguły Pochodzenia Towarów. Składanie Deklaracji INTRASTAT. Aktualności i Z
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Zmiany i aktualności w Prawie Celnym na rok 2018. Reguły pochodzenia towarów, Intrastat. Niezbędne informacje dla obsługi celnej towarów.

OCENA OPŁACALNOŚCI FINANSOWEJ PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Poznanie podstawowych narzędzi i technik oceny opłacalności projektów inwestycyjnych, ich zalet, wad i ograniczeń w stosowaniu praktycznym, poznanie metod ustalania kosztu kapitału.

Komunikacja i negocjacje międzykulturowe w kontaktach handlowych z kontrahentami z ameryki łacińskie
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Warsztaty są przeznaczone dla: polskich przedsiębiorców, którzy są już obecni oraz tych którzy są zainteresowani wejściem na rynki ameryki łacińskiej i chcą poznać tamtejszą kulturę biznesu oraz metody efektywnej komunikacji.

METODY REDUKCJI KOSZTÓW PRODUKCJI.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

UCZESTNICY SZKOLENIA NAUCZĄ SIĘ JAK:- Samodzielnie rozwiązywać problemy produkcyjne .- Poszukiwać optymalnych rozwiązań w systemach produkcji kierując się wiedzą pozyskaną podczas szkolenia.- Ocenić efektywność (...)

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM OBROTOWYM
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Poznanie narzędzi i technik zarządzania majątkiem obrotowym i zobowiązaniami krótkoterminowymi oraz płynnością, a także możliwości praktycznego zastosowania modeli teoretycznych.

DYSTRYBUCJA I PLANOWANIE DOSTAW.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Dystrybucja i planowanie dostaw: analiza potrzeb sieci dystrybucji, analiza i planowanie przepływu w sieci dystrybucji, kalkulacja kosztów i analiza skutków finansowych.

Cło: Zmiany i Aktualności Celne na 2018 rok. Prawo Celne 2018.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Taryfa Celna 2018. Intrastat 2018. Umowy o Wolnym Handlu – przegląd 2018. Pozwolenie AEO 2018 - ponowna ocena. Procedury Specjalne - zabezpieczenia przy stosowaniu procedur specjalnych. PUESC 2018. Reguły Pochodzenia 2018.

Praktyczna Analiza Pułapek w Umowach Handlowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Kontrahenci niejednokrotnie próbują przemycić w umowach różne stwierdzenia, które stają się ukrytymi pułapkami. Nie poznajemy ich siły w sytuacji, gdy wszystko realizowane jest bez zastrzeżeń. W sytuacji konfliktowej takie pułapki stają się problemem

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.