Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta

  • Termin: 2020-03-30 - 2020-03-31
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1950.00 1650 zł (First Minute -300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 2029.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

PROFESJONALNA SPRZEDAŻ

I OBSŁUGA KLIENTA

 OD NAWIĄZANIA KONTAKTU DO FINALIZACJI SPRZEDAŻY

 


 

Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków

2 dni, 16h


CENA REGULARNA: 1950 PLN netto                                                   CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

(*) Rabat   300 PLN obowiązuje  przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.



DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

  • Dowiedzą się, jak prowadzić rozmowy z klientami, aby proces sprzedaży kończył się sukcesem
  • Uświadomią sobie, że to nie zakończenie jest najważniejsze w procesie finalizacji sprzedaży, bo klient podejmuje decyzję wcześniej
  • Nauczą się, jak radzić sobie z jawnymi i ukrytymi obiekcjami klienta , które często są barierą na drodze do zamknięcia sprzedaży
  • Poznają współczesny model sprzedaży i wynikające z niego techniki finalizacji sprzedaży
  • Dowiedzą się, dlaczego stosowanie tradycyjnych technik sprzedaży bywa często nieskuteczne, a czasami wręcz niebezpieczne
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie prowadzenia procesu sprzedaży i obsługi klienta, które zmniejszają ilość finalizowanych transakcji oraz nauczą się ich unikać
  • Nauczą się stosować w praktyce  zasady finalizacji sprzedaży
  • Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju  Zawodowego
  • Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy handlowca,  nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu

 

PROGRAM SZKOLENIA:


1. Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.

  • Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
  • Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji
  • Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych

2. Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej. 


3. Przygotowanie do rozmowy handlowej:

  • Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej
  • Check-lista:

              - informacje o firmie,

              - informacje o produkcie/usłudze,

              - informacje o sobie,

              - informacje o kliencie.

 

4. Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Zasady handlowego savoir-vivre
  • Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?

             - mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała

             - głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca

 

5. Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?

  • Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza
  • Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30
 

6. Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:

  • Zasady skutecznej argumentacji:

               - hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży

               - zjawisko „klęski urodzaju”

  • Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta
  • Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak  ich unikać?
  • „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem
 

7. „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?

  • Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny
 

8. Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:

  • Bumerang
  • Pytania otwarte
  • Uprzedzanie
  • Referencje
  • Motywowanie

9. Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:

  • Analiza najczęściej popełnianych błędów
 

10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.


11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…

  • Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych
 

12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.



CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• 2 obiady

• serwis kawowy ciągły

• imienne zaświadczenie uczestnictwa

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 

  MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY    

                                                                            biuro@szkolenia.pl

 www.evolvo.pl

tel. 12 445 62 91

  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2020-03-09 - 2020-03-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-03-25 - 2020-03-26
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-04-27 - 2020-04-28
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-05 - 2020-05-06
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-18 - 2020-05-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-25 - 2020-05-26
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-01 - 2020-06-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-15 - 2020-06-16
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1950.00 1650 zł (First Minute -300zł)

-300złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się,dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA 2015/2016

Budowanie stabilnego poczucia własnej wartości.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak poprzez dobre zarządzanie poczuciem własnej wartości osiągnąć wyższy poziom niezależności,wiary w siebie i we własne umiejętności wykazywania inicjatywy? Jak zwiększyć swój potencjał zawodowy i odkryć nowe perspektywy?

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie Twój poziom odporności psychicznej i pewności siebie, a także poprawi się komfort Twojej pracy oraz relacji z innymi ludźmi.Kontrolę emocji własnych i innych osób wykorzystasz do osiągania sukcesów

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
EVOLVO SZKOLENIA

Trening skutecznych, sprawdzonych w praktyce zasad i technik sprzedaży oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak docierać do osób decyzyjnych i w jaki sposób prezentować im to, co chcę sprzedać? Jak zdobyć zaufanie klienta? Jak budować argumentację sprzedażową? Jak reagować na obiekcje klientów? Jak sfinalizować sprzedaż?

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, marketing i sprzedaż, handlowe, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.